唉...討厭討厭討厭極了
琴日上堂又俾人拎黎比....
俾人斷正、俾人當眾撕左份功課...冇乜野既....係自己衰!!!
哎....
比人拎黎比.......好唔開心>.<!!!
超唔開心!!!!!>"<++