有時一些事好像很嚴重,但現實並非如此。
好似今日發生過的事~呵
今日放左學,留低左問孔SIR數。
佢問我"你地冇上果兩堂A MATH堂呀?"
咁我就答佢"係呀"
唔知點解佢好似好怒咁.....跟住就講"你地唔應該唔上果兩堂,果兩堂好重要架!!"
咁我都唔想架...其他人又唔得閒,基於責任感....就應該承擔喇
哈哈~不過聽完佢果句....即刻俾佢嚇親,以為D野超難...
所以超專心咁去聽~比平時專心N倍...
特別容易學識!!!
原來當一個人專注去做一件事,便會事半功倍。
相反一個人以為自己OK、掂,只會....事倍功半。
|