哈哈~好耐冇打日記lu....個日記俾我荒廢左好耐
唉~今朝勁早起身....去銀行交錢
等左一陣....就同大陸豬send 短訊,問佢返唔返學....點知佢唔返
唉~~~我部計數機呀!!!天呀~~~
又打左俾cola&大陸喱又唔返
交完$就去左ymca,入左去...好無聊,無野做....就行黎行去.....死rango同美龍
行黎行去唔代表看更!!!笑足我成日
呵呵~~等左一陣終於有野做.~幫文龍手~~哈~有得行下唔洗咁悶~~
冇耐Co2黎左...一齊溫左陣書....搵手計binomial....想死
到lunch....無啦啦俾pang拉左去着旗袍....仲諗住11號果日先係我開始着裙....俾pang破壞左我個計劃
好窄呀.....行路唔可以大步= =....
一落到去....王sir就話一陣要同我影相~~~呵呵~佢話佢好少叫人同佢影相~~~我真有幸~~
搞掂哂d野...就沖左去換衫~~~呵呵~咁就冇同王sir影相~~呵
哈哈~到band隊~~換左人~
雖然.....
呢次呢隊有個好可愛既男仔,同一個超令令既~~~
但係好難聽呀= =.....我要聽kid in night!!!!
哈~終於完la~搬返d野上去~~
哈~點解我成日都好似咁得閒既??
文龍就推我地上去~~~好開心~~^^....個死人呀四....話我地低b....好低b麼?
之後入左band房.......哈哈~
pangpang同君怡講我愛你....文龍都入左黎~~~咁啱呀~~咁就俾我笑
過左一陣....唔知點解開始左混戰~~
哈哈~打左一陣.....pangpang敗北
哈哈~美龍就制止佢d fans~~呵~第一次見美龍喧有威嚴~~
|