今朝早約左evangeline一齊去元朗大球場
呵呵~我琴晚傻左......同佢講左搭9.....但同佢講我要(7點3)<----"打錯"起身
結果......冇遲到~~~呵呵~勁!!!
一返到去俾人捉鞋~~
d人猛咁打我尖~寫唔到名~之後同個head p吹左兩句水,就去左排隊
哈哈~我地唔知佢地係邊.....搵左好耐~呵呵~搵錯左好多次
淨係見到小孔啤住左我地,同埋叫我地過去
哈哈~小孔好兇咁同我地講"遲到仲....."唔記得lu
哈哈~俾佢罵唔知點解好開心.......雖然佢誤會左我地
做人最主要開心~~我仲記得
我係一度睇過"感謝傷害你的人 因為他磨練了你的心志
感謝欺騙你的人 因為他增進了你的智慧
感謝中傷你的人 因為他砥礪了你的人格
感謝鞭打你的人 因為他激發了你的鬥志
感謝遺棄你的人 因為他教導了你該獨立
感謝絆倒你的人 因為他強化了你的雙腿
感謝斥責你的人 因為他提醒了你的缺點"
好深刻~因為果個地方好值得回憶~所以有夢想就要好好咁去實踐
"唔好坐以待斃!!!!!"
得個"想"字係冇用架!!!!
之後去左孝社.....坐左成日~
哈哈~睇4*100接力.....訓着左~.~
流埋口水添.....
到四社老師接力先起返身.....
放學果陣....見到吳sir~~haha~
超型呀!!黑超偉~~
|