今日一朝早同cola、christy、華de一齊睇戲~
死亡筆記....最後的名字~好睇呀~~!!!
個導演幾勁~將個結局改得好好~
之後一齊走左去"叻哥"食飯~
正~好好味呀~~呵呵~超正
哈!之後返左屋企同cola、christy打牌~
哈哈~christy具備食十三么既條件~~
我棄左兩次糊~佢第一次做十三么~俾佢食啦~~
所以最後佢都好成功咁食到~哈~最緊要大家開心~
食唔食到唔緊要啦~
六點幾~去到ymca搵王sir~
去到...個氣氛好唔知點...之前好似發生左d咩事咁....係的確發生左d事
入左a房~
傾傾下....珊miss&翁sir入左黎....之後....係度講...
唉....好唔知點講...總之感覺好怪啦....
最後王sir叫左我出去....哈~
哈哈~唔緊要啦~結果同王sir出左去食飯~
唉....俾王sir笑我>.<~奸精~
食完...我返左去~哈~
因為我記得有個人呢~話接我~哈~
我俾人騙左黎...就要騙返佢黎~哈
等佢黎....
等等下...去左同美龍吹水~~原本佢....唉
天下無不散之筵席......上一屆既ya.....
唉,,,,唔見一排...已經換哂人
地方依舊,人面全非
|