>.<想死...
一共死左三科....英文...chem...phy...
phy...一定係陳cola/陳x賢合格啦(ck話雙陳合格...)
唉....咁就肥左..仲話咩入港大....
哈哈~今日聽完miss翁講完佢係港大d"天堂"同"地獄"就好想入港大
佢講港大一入去要玩d好xy既野....要同同一個hall既人傾一個鐘計
直至一個數目啦....
如果玩完會識到勁多人~~
呢個就係天堂~
咁地獄係咩呢???
哈!大學係一個花花世界...估下啦~
不過好難入呀...><英文要d以上.......仲要有a有b,,,
仲有恭祝今日生日既人
"生日快樂"
sorry呀牙恩.....琴晚唔記得打俾你..同你講生日快樂
|