今日我好開心呀~我去左漕公潭到玩呀~
個到真係好好玩~因為我只係係n年前去過,都唔記得曬個到有D咩好玩!!
原來會去只係想射箭,但係去到先覺得好好玩~
例好有小型攀石啦~網球啦~羽球啦~呢D.都好好玩呀~
我係同D阿姨同佢地D仔女(得一個P1男)一齊去,由10點幾到3點30日謍~
所以( 我覺得) 好早就走左啦~
之後, 經過好多件事,我去左廖嘉熙屋企!
我係佢屋企玩到10點幾先走呀~
真係好開心呀呢~!
P.S.我仲無聊到係佢屋企用PPS睇痴線低低B...