| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
2010-06-28  |
分類: 小事 |
嗯~~《好想告訴你》真係超好睇呀~~~
我超鍾意嫁~~
又感人又搞笑
雖然畫功係一開始唔係幾接受到
但我而家已經淪陷了!!!!
一開始見到個名, 以為又係個D勁無聊
應該訓覺前睇嘅動畫
係睇第一集嘅開頭, 又以為禁錯左去睇恐怖片
但跟住睇落去, 到而家(應該係) 結局
我完全俾佢吸引了
真係超想有同人文, 隻歌首拼音....呀~~~
佢不但止故事好, 隻歌都好正呀~~~~
我第一次聽首歌已經俾佢迷住了~~
但係FOXY到SEACH, 個歌手竟然得呢隻歌
唔知係佢唔出名呀, 定係佢有另一個名
但佢把聽真係超好聽呀~我好鐘意呀~~
(雖然佢人好似幾樣衰)
不過有D遺憾嘅係,
點解SAWAKO唔同SHOUTA表白姐....
或者相反都好(可能仲好) 呀~~~
好失望呀.....
不過呢個係一部純戀呀!!!
呢個已經比我覺得好興奮啦!!
所以呢個小小嘅失望係可以原諒嫁∼∼!!
P.S. 我打算而家開始睇套漫畫
同如果睇到嘅話, 就睇埋套小說呢~~~
|
|
|
Ruby98 於 2010-07-12 09:02 PM 發表:
第二季好似十月出^^
|
|