紫月之夜
yukayan2009
暱稱: 紫雲
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
4-12-2010既旅行...
我可憐既不二呀~~
2010-09-05
2010-06-28
2010-06-20
文章分類
全部 (8)
小事 (2)
心情日誌 (1)
放學後的事 (2)
特別的一天 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 487
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 28 日  星期一   雨天


2010-06-28 滿足 分類: 小事

嗯~~《好想告訴你》真係超好睇呀~~~

我超鍾意嫁~~

又感人又搞笑

雖然畫功係一開始唔係幾接受到

但我而家已經淪陷了!!!!

一開始見到個名, 以為又係個D勁無聊

應該訓覺前睇嘅動畫

係睇第一集嘅開頭, 又以為禁錯左去睇恐怖片

但跟住睇落去, 到而家(應該係) 結局

我完全俾佢吸引了

真係超想有同人文, 隻歌首拼音....呀~~~

佢不但止故事好, 隻歌都好正呀~~~~

我第一次聽首歌已經俾佢迷住了~~

但係FOXY到SEACH, 個歌手竟然得呢隻歌

唔知係佢唔出名呀, 定係佢有另一個名

但佢把聽真係超好聽呀~我好鐘意呀~~

(雖然佢人好似幾樣衰)

不過有D遺憾嘅係,

點解SAWAKO唔同SHOUTA表白姐....

或者相反都好(可能仲好) 呀~~~

好失望呀.....

不過呢個係一部純戀呀!!!

呢個已經比我覺得好興奮啦!!

所以呢個小小嘅失望係可以原諒嫁∼∼!!

P.S. 我打算而家開始睇套漫畫

同如果睇到嘅話, 就睇埋套小說呢~~~






訪客留言 (返回 yukayan2009 的日誌)


Ruby98 於 2010-07-12 09:02 PM 發表:
第二季好似十月出^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]