|
2006 年 6 月 29 日 星期四  | |
oh....赲Q爆呀...呼----  |
我今日很累很累呢...
去左BBQ...呀..我地5:00去....玩
玩...玩...玩...玩....呀...
一去到..我悶到死....
因為有F.3的人...((傾唔到計....))
又有小3的人((我又係傾唔到計..))
所以好悶好悶..
呆坐左好好耐..
我終於忍唔住啦....
所以我去左搵我細佬...玩..
我同佢的FD...玩得超開心///
跟住.,.到6:30我細佬個FD..話要...走啦...
咁我地就好悶.咁...啦///
坐坐下..我地同左李顯陽..李卓霖..JESS..同我細佬...去入面玩..
本生得五個...
玩玩下又多幾個///
到最後變左十幾個一齊玩...
玩咩呢...
何仔...兵捉賊囉...
勁好玩..我比人捉過一次...
之後冇人捉到我...
哈哈///勁呢..
到左8:30..D人都走曬..又係得返我地五個///
咪走出去玩囉..
一玩玩到9:30...
走啦...返屋企...
又話BBQ..
我跟本食左好少野///
玩得耐...冇食野呀...哈哈...
不過我都唔肚睋...呵
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我發現..我對佢仲有感覺...
原來我一直都好鍾意佢...
我真係唔知..直到琴日見到佢...
同佢玩...
我終於知道我仲鍾意佢....
可惜我唔知佢點諗...
我雖然係鍾意..LEUNG./..
但係..我發現我而家對LEUNG冇咩FEEL..
我終於知道自己係鍾意邊個////
=/\="而家先發現..
我太遲啦///唉..
佢已經..不再理我..
以前就理我..咩都同我玩....
而家..唔係啦///咩都變曬.........
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
((有圖架...想睇問我啦///留言你個MSN..就比你地睇啦.../))這個是大八婆...XXX我唔講佢個名....
|
| 刊登時間︰2006-06-30 09:18 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  | |
| 我屌佢.......><" |
我嬲Q爆呀...琴日個班人都唔係人呀...
食佢地既屎...佢地咩撚野..
咁撚申...黎申我..
我又唔申返佢地BOO..
佢地咁撚多人..梗啦///
唉.....總之我好嬲嬲嬲嬲嬲嬲><""
啦....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
對卷呀...今日好慘..望著自己D垃圾卷...
想死呀..考得超差呀...食佢屎...
算啦....唔考都考左啦..
唔理啦..
我要玩得開心D....
ADA....趙X...我穴係好憎你地班KAI子呀...
好憎好憎呀..
不過都係算啦..
過左咁耐..都應該猁咩野..
氬係..你地好似仲唔放過我地咁..
仲係到咩咩咩我地...
我有時好想詔黎你地果地打死你地呀..
不過都係算啦..
我咁大方....
唔8你地..
你地鍾意點講咪點講囉...
返正你地係一堆垃圾...((ON99))
我超超超超超超超超你地呀...............
呵呵呵呵>V<”
冇野講啦..BYY. |
| 刊登時間︰2006-06-28 08:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 26 日 星期五  | |
| 100問問問問問............. |
1* 叫咩名: 小桉翼...**
2* 幾歲: 13
3* 住邊: 香港
4* 平時出街會帶D咩:電話...袋....
5* 去邊到WET多: 去邊都得...
6* 妳幾點起身番學: 7"30
7* 係咪中意女仔: 唔係...
8* 有冇食煙: 冇
9* 有冇飲酒: 有
10* 有冇睇過4仔冇格仔:冇
11* 做過D咩係妳覺得最壞:個D人囉....囉囉...
12* 有冇暗戀過人: 有
13* 有冇介過手: 有
14* 介左幾多條: 10幾條囉到///.
妳間麻煩學校問題`
15* 妳最中意同邊個1齊食野:可可..
16* 邊個老師妳最中意: 可以話係冇
17* 邊個係妳班主任: MISS MAK
18* 妳對妳個班既感覺係點:差到爆...
19* 中唔中意任教妳既老師: 少少咁啦
20* 妳最憎邊個老師教妳: MISS MAK
21* 妳覺得MATH miss 教得好唔好: 好...
22* 咩堂妳係最不專心: 全部...(除左數學堂)
23* 上MATHS會做D咩: 聽書
24* 上 PE堂會做D咩:玩 25* 上英文堂妳會做D咩: 訓
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學:有(E D差唔多個個都帶啦)
27* 留過幾多次堂:4-5次 28* 為咩事而留: 欠交功課
29* 留堂期間做D咩:發呆...訓...玩...
潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 壞的....
31* 邊個係班中比人跟風既對象:冇
32* 而家5興D咩: 唔知
33* 睇咩時裝雜誌:好少C
34* 如何得知而家興D咩:D人..囉...
35* 妳平時出街點著:是但..C心情
36* 中5中意品牌: 少少啦
37* 妳D 3係邊到買: SHOPSHOPSHOP...**
38* 有冇環:冇
39* 係邊到釘:都話冇囉
40* 最中意邊個歌手既衣著:唔知
41* 最中意同學邊個既衣著: 冇...
42* 妳覺得邊個好OUT: 個D人囉......***
同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野: 仆街....PK...FUCK...食啦你..個D囉好多BOO不過
44* 妳最多同邊個粗口交流: SM囉..馬仔囉
45* 邊個朋友最WET: 可可
46* 邊個朋友最壞: 冇
47* 妳最壞既朋友會做D咩:都講左冇囉..
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: 好多BOO..D人介野..打人咁囉
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有..不過
50* 當邊個係妳1世既好朋友: 12個人-16
51* 第時大個會同邊個1齊住: 點撚知呀...
52* 邊個最有錢: 呵呵..好恐怖的問題..應該係SM///
53* 邊個朋友而家最幸福: SM
54* 最唔希望朋友對妳做D咩:永遠的友誼
55* 邊個拍得最多次拖: 可可掛
56* 邊個朋友最妒忌妳: 唔知
57* 邊個同學最令: 郭穎賢
58* 邊個同學最好人: 冇
59* 邊個朋友最顛: SM
60* 同邊個1齊會開心: 全部朋友
61* 最想同邊個1世朋友: 全部
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊: 冇BOO...
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖: 冇
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 友情..信任..
64* 邊個朋友最串咀: SM///可可..
65* 邊個朋友思想最成熟: 個個人唔知仲當唔當我地係朋友
66* 邊個朋友最搞笑: 全部...
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講:唔講比你知
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 諗諗先...
個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩: 係個個人囉...
70* 妳最懷念邊個: 個個囉
71* 妳最想番到咩時候: 小學個時
72* 妳唔想番到咩時候: 將來
73* 以前同而家既妳有冇改變, 變左D咩: 好笑左..顛左
74* 妳中意以前定而家既妳:而家
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左,變左D咩:有掛
76* 以前妳係1個點樣既人: 好人
77* 而家妳係1個點樣既人:都係一個好好既人///
生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖: 冇
79* 妳而家中意邊個: 人
80* 佢有咩好妳要中意佢:唔知..型掛
81* 妳最後悔中意邊個:個個囉
82* 有冇玩弄感情:冇
83* 有冇做過第3者: 冇
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊:有
85* 有冇為妳中意既人介手介腳: 有
86* 妳而家係暗戀定明戀: 暗戀
87* 妳而家恨唔恨拍拖: 唔恨
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情:冇
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 冇
90* 妳最中意邊句歌詞: 唔知
91* 你想你中意既人點同妳表白:冇
92* 想係邊到結婚: 屌..問埋D無聊既野..訓教啦你
93* 試過HURT未: 試過
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能:冇
樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手:THERESA..JANICE...五月天
96* 妳中意邊個明星: 冇
97* 妳最中意邊幾隻歌:好多
98* 中意咩類型既歌: 咩都符合
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: 你問咩///9唔塔8....**
100* 中意RAP歌嗎: 少少啦
我做完啦..開心...***>口<" |
| 刊登時間︰2006-05-26 10:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  | |
| 同呀邊個講 |
同呀邊個講..
如果你係想同我地佒返朋友既話...
我地係唔介意囉..
我都舍道我垀係冇可能好似以前咁玩..
但係我地可以做返朋友..
唔好咩,,,,
朋友係一世架...
即使你唔當我地係朋友..
唔當我地係你d好重要既人...
但係係我心目中...你係我好朋友..
(唔知其他人點諗,...)
但係我真係好想同你做返朋友...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日上堂好悶好悶哦...
全部都冇心機上....
所以我好快就過左一日啦....
>田<" |
| 刊登時間︰2006-05-26 10:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  | |
| 唉..9知你講咩.. |
|
你錯啦....跟本就唔係因為哩樣野而嬲你..
係因為你特登呀............我最憎人特登嫁啦. |
|
|
|
|
|
特登既人照樣特登..
今日番到學...又比我睇到好多次你特登..
好唔据囉...................仲要比我睇到你有C番佢WOR
過份呀!!!!趙珮..THX你安慰我..
__________________________
不過你點特登都冇用...................沒有人理會你呢
好彩你講番比我聽..亦都好彩你同我講唔係
如果唔係....我而家好嬲....
特登果個............你唔好亂諗啦.........\\\\
----------------------------------------------------------------------------------------------
知唔知佢講咩咩咩咩咩咩呢??????>3333333<" | |
| 刊登時間︰2006-05-26 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|