|
2006 年 4 月 15 日 星期六  | |
好開心呀....><"  |
今日好好好開心呀..
我第三日係我呀婆到住啦..
同d表哥表姐..玩得好開心呀..
仲玩左電腦..
玩到悶tim呀...
呸呸..
我識左個男仔..呀..
哈哈..
不過好悶呀同佢..
呠..>-<”
聽歌歌啦..
她失戀會到處飲酒
期盼抹去的哀愁 卻更加的愁
一噸噸眼淚來陪酒
而妳愛上的男友 哪個是長久
即係昏醉 大慨不想安睡
回去不回去 同樣掃不走空虛
血紅瑪莉戀愛過 氣味都不芬芳
長島內 苦澀太多 然後強裝 甜蜜快樂
到夜半人間裡看
你共我醉後看誰都風光
不要問太多
你要喝的一口氣便乾
他開心最愛喝清酒
和摯友抱擁交頭 說理想追求
靜靜地醉臥在門口
陪他作戰的朋友 各有各溜走
一生一世 亦怕一天消逝
誰跌倒仍會 扶著你支撐身體
*我們以為深愛過 氣味都不芬芳
長島內 苦澀太多 然後強裝 甜蜜快樂
到夜半人間裡看
你共我醉後看誰都風光*
不要問太多
你要喝的請你繼續乾
REPEAT *
將眼淚抹乾
發覺這杯清水更耐看
|
| 刊登時間︰2006-04-16 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 14 日 星期五  | |
補打..的  |
Hate myself for loving you so much
Oh ..i hate myself for falling back in love
Never been good at words i want to say
I sing my love for you
I'll just let the music makes me love to you .
曾經和你因工作一起遠飛
但我還未知心中有你 oh..wow oh ..
仍為了別個她魄散魂離
因她無法得到因此心已死
我便自悲 不敢透氣 已經苦得想死
惶論有天居然愛你
*
直到一天 共你相見
被我知你從上次 開始接觸
便已就似觸電 猶如得到星光的加冕
我沒被討厭 多得有你 我終於有這天
多麼憎我太慢才識你
我更加不想勉強地去親你
願我拋開過去一心愛你
忘掉她的氣味
若我敢再記起 對不起了你
是妳喜歡我 當然都愛妳
和她不敢再比 仍舊答謝妳
任妳的眷戀 令我也有了生氣
Oh ... 終於得到了被愛oh wow oh ....
無論興不興奮 當天已不再
願妳終於變了一生最愛
連我悲觀也改
沒有舊人存在 放心給妳愛
點解呀.......... |
| 刊登時間︰2006-04-16 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 1 日 星期六  | |
| 去玩 |
補打的 1/4
今日我十分開心呀..呀
去學校個共融康樂日營...
玩得好開心呀..
同左好多人玩啦..
布sm...有麥嘜...呀紫..同埋曉欣呀..
哈哈...我個組有艾冶啦..欣宜啦..拋拋啦..
勁好笑呀..
欣宜話最鍾意食拋拋呀...
哈哈...傻的..
咁我地玩左三個遊戲啦...
show比你地睇...
(佢唔比我插入呀...)
嗚嗚嗚嗚.....
咁我講啦...我玩左行木啦...
玩左用筷子夾起個水樽啦..
仲有玩隔粄倒水呀..
好好好笑笑呀....
好玩叨...
玩e個遊戲之前...我地表演左魔術....
緊張呀...
>口<”不過好玩呀..
係個到我都冇食飯呀...
因為我都唔肚餓...
哈哈..咪同左sm一齊冇食飯囉////
都好呀/...
我有得玩...
跟著就去彩排呀...
無奈..我冇得玩..
不過冇所謂啦...
玩完就返屋企啦...
攰攰呀...
>v<”
開心的一天-------- |
| 刊登時間︰2006-04-05 10:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  | |
| 今日笑死我啦 |
今日我返左學學..
我細佬病左呀..好慘慘呀..
返學有咩用喎...咁鬼悶..
想死呀..
食lunch個陣呢..
容容唔知係咪嬲嬲呀..
佢冇啦啦走左呀..
慘慘..
咁可可就落左我屋企留下..食
咁我就返屋企食囉..
食完之後就去左玩啦..
出去不知幾開心呀..
咁玩完就返左學啦..
點知容容唔係嬲嬲喎..
放學////
我啦..可可啦..
容容啦..
我地就去左玩啦..
出左去千色啦..
跟著可可話去萬寧丁玩..
途中..我地見..蔣偉杰啦..
跟著容容..就好聲咁 i [蔣偉杰-----]
之後就..即刻跑左入七仔呀..笑死我呀..
仲要呀李朗延見到我地係到跑呀...
笑到我地死死下咁啦...
跟著我地走左出黎..
又行啦..
我地就入左倉鼠店丁啦..
我話我有個直覺覺得呀黃[蔣偉杰---]
會係到喎..點知真係比我講中左..
之後容容就狂咁大 i 呀..
跟著呀黃原本係唔知我地係到既..
點知容容大聲 i ..
搞到呀黃知道左我地係到..
佢仲用左 d 好疑問既眼光望著我地..
我地啞左囉..
跟著容容話佢好魚呀..
哈哈..真係笑到我地就黎死呀..
哈..點知可可話..
佢未交功課...
我地話你去死啦..
我地既將來[乘風航--]
可能會玩完呀..
一個死四個都去死呀嘛...
跟著我地走返返學校..
幫可可交功課..
交完之後..
我地就返左屋企啦...
今日好開心呀....
^口^" |
| 刊登時間︰2006-03-27 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
去左唱k呀  |
今日我既心情開心到癲呀..
因為今日係考試既最後一日呀..
點會唔開心喎...
>口<”
一到達9:45分時..
我啦..可可啦..
容容啦..蔡秀啦...
即刻衝出校門口...
飛左出去玩啦...
仲點會留係學校呀...
keke..
我地就冇野做...
去左唱k呀...
開勻1句5..
唱唱下呢...
隔離有班人..
唔知冰個..
唱得勁大聲呀..
哥哥話佢地唱得咁大聲...
佢又點左個隻歌..
黎唱..傻架..
我同可可出去廁所時..
順便聽下隔離房係咩人...
點知冇用...
都係唔知咩野人..
>0<”
咁我地唱唱下..
比人踢左出黎..
不過都係好開心..
唱完k之後...
去左千色...
行行下..唔知點解去左影
貼紙相..蔡秀話唔影..
都te左20蚊..
真係慘..
但到最後都係影左...
影完後去剪囉..
點知我揀左12分割..
佢同我比27/29分割我地喎..
我地咪去同 d 有關人士講囉..
突然..有個死呀伯彈左出黎...
死啦佢...
咁我地就迫著要剪...
好多...--”
影完就走啦...
冇野好講...掰掰
 |
| 刊登時間︰2006-03-18 09:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|