|
2006 年 5 月 13 日 星期六  | |
| 今日好悶好悶好悶呀.... |
今日係一個好悶既下午..
我唔知做咩咩...咩..
本生我係要洗野的..不過我唔去洗..
落左去玩..哈哈我呀媽help我洗..
yeahyeah!!!我而家係玩.....
可惜我唔知玩咩咩好..
算啦唔落窌落左啦..
咪玩囉.....
唔知講咩好呀...唔打啦..
走人..掰掰囉....>田<””
|
| 刊登時間︰2006-05-13 01:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五  | |
| 補打的....12/5 |
樹上大鳥 與風神在說話
地上巨獸 寄居解語花下
怪獸 四出 冒險 找個他
我也 參加 找我心中 那白馬
落下大雪 約火龍熱舞吧
但是沒法 與他撐到初夏
再怪 那位 亦想 找個家
得我 孤身 搬進仙境 都可怕
我信某處定有他 我信空想創造神話
獨角獸也會找得到
只不過兜兜轉 才碰見吧
誰說這世界沒有他 我要親手創造神話
在結尾我會很快樂 路上雖有風沙
人魚卻唱著 不用怕
順著瀑布 與精靈在散步
逐段逐吋 去數 走過多少路
哪裡 會碰見他 無需 河童預告
真相 再灰 都可以空想 我未老
我信某處定有他 我信空想創造神話
獨角獸也會找得到
只不過兜兜轉 才碰見吧
誰說這世界沒有他 我要親手創造神話
在結尾我會很快樂 伴著所愛歸家
床前說故事 不用怕 |
| 刊登時間︰2006-05-13 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 11 日 星期四  | |
| 無奈囉.... |
都唔知佢咩野[是]...
我好無奈囉..日日返學都見到佢..
我唔想同佢再係咁呀...係學校日日都係咁樣..
佢咩野[是]呀..我穴係唔明囉..
點解佢一定要咁樣呀..佢又話我地講大話..
佢咩[是]呀..我穴係真係唔明囉///
我地講咩大話呀...我地有咩對佢唔住呀....
我地又有咩得罪佢呀..我唔明呀..
我地本生咁好朋友..點解而家..要變成咁呀..
我而家好憎佢呀..我唔想再見到佢呀...比ada我而家更加憎佢呀///
我好憎佢呀........
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日上堂好悶...day1..1.1.1.1.1.1中文堂///
好乖乖咁聽書....英文..突擊的一個quit...赫死我呀..唔知做過d咩..咩..
小息..好唔開心咁過左..yeah...
math///堂//maths卷 52/60分呀..
叻叻的我...第一次咁高分呢...上堂..我好專心呢..
lunch返屋企食..好好味的pizza呢...
中史堂好悶呀...講埋d1咩明朝衰落...喎..*
is 堂開心囉.....>v<"要測驗呀...咁m.m.比左一堂我地溫書....
開心呢...溫完就測啦.....唔知幾多分..
希望高d啦....唔係我實死..
><""放學就同可可...蔡秀走左啦///跟著我去補習..
溫中史囉又.....
唉..我唔想再返學呀
好悶呀..唔知聽日點樣呢..
我唔知架.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日去補習我帶埋個木製筆筒...好瘀呀..
跟著佢地竟然話係垃圾...
唉......垃圾喎..好慘咁比人話...
有點兒無奈囉我....
唉...我而家唔想返學呀..
因為唔想見個d 人...**
xdd..'']] |
| 刊登時間︰2006-05-11 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 29 日 星期六  | |
| 哈哈...好耐冇打日記呀..><""] |
歌手:方力申, 鄧麗欣 | 作曲:金培達
填詞:陳少琪 | 編曲:Johnny Yim
分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 偏得我心
*應該漠不關心 然而還著緊
當攬緊他人 想起跟你熱吻
愛過太深 原來身體會疑問
再沒法可適應別人
願醉掉了 能容許你憐憫*
#早知不應試愛 未放開 便節哀
有情人 日日夜夜同分開感慨
避開 願你改 一個 小小意外
未悔恨我未會知 不散不愛
心 話放開 未放開 雨驟來
才能提示真愛是確實存在
愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
可否錯一次以後 一直愛
(可否錯一次以後)#
分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深
REPEAT*##
對著你..簡直要我生要我死呀..
想望著你..就比你D眼神距絕..
你想我點呀..
你明知我鍾意你..如果你係唔鍾意我...
就距絕我啦...好過而家我要生要死咁呀..
我好辛苦呀..望著你好..家唔望好..
我都唔知呀..
只係覺得.....我而家..愛著你比我由香港到美國既遠呀..
..好難受呀我 |
| 刊登時間︰2006-04-29 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 16 日 星期日  | |
| 丫..... |
丫....N日冇打過啦..
今日好難得黎打一篇..?>人<”
今日聽左首歌..好好聽..
愛死E首歌呀..
叫做二十世紀少年呀..
><”好鍾意..
二十世紀少年 (PP Unplugged) Ping Pung
作曲: 李漢文 (ON YOUR MARK)
作詞: 方杰
編曲: Ping Pung
監製: 李漢文 (ON YOUR MARK)
如果 明天前殞石降臨
明知 逃不掉 註定喪生
世界破陷 天空海暗
我最期望誰來慰問
*爸爸 媽媽 朋友或愛人
耶穌 佛祖 神有沒有份
我過去總未及抽空關注至親
求神護蔭 為了開心
二十世紀 末日未接近時出生
繁華盛世 怎麼竟反會抗拒被吻
從不願意 細緻的對待人
為何又要 父母操心*
#二十世紀 越大越怕為情犧牲
祈求被愛 偏偏竟封閉 對鏡自困
從不習慣 去勇敢愛別人
誰人又會 一起看地震
Repeat * # #
從不習慣 去勇敢愛別人
誰人又會 一起看地震
同埋個首..都好好聽呀..
><”
識左個男仔..不過佢唔多同我講野..
>-<”
無奈囉囉囉.....
而家好悶呀..冇野做..
玩左好多..日冇做過功課..
唔想做呀..
><”算啦..唔做啦..
返學問人抄..KEKE..
好奸..>.<”
好型呢???
呵呵....
我話E個係我..信唔信呀///
><”
|
| 刊登時間︰2006-04-16 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|