哦,,,好耐都沒寫日lu,,,今日心情好,,,
so,,新寫,,
今日沒出街街,,巧野(又熱,,,so,,我係夏天係5鐘意出街街嫁::}
就係home,,,on msn,,,,上論壇等等喇,,,,
因為我都5記得左,,做左d咩喇""-口-""(甘都得,,好野wo"""}
今日上論壇,,,塭到巧令令ge,,一張圖牙,,,,,草莓牙,,,,我巧like eat ja""waka"
心心牙,,,,得意>________<
.........