今日,,,,,一大早,,"" Σ( ° △ °|||)︴
佬豆,,就叫我讀英文丫(A,,,,B,,,C,,,D.....係5係巧慘慘丫=______________="")
我就泥瓜喇""+________________+""
吃左飯,,,種要做,,暑期作業丫""扑街喇""
唉,,,≧□≦○
要到2點,,,新玩得電腦丫"""
卡卡>___V____<"" \(‵▽′)/
悶悶丫""