~~@ 晴天的雨 @~~
友誼之光像磷火,當四周漆黑之際為顯露。
yuki1210
暱稱: 晴天的雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-15
2009-04-25
2009-03-28
2009-03-19
2009-02-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 78
今日人氣: 15
累積人氣: 5734
2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


買野~~~ 分類: 未分類

嘩~今日係hall度有個christmas show~~

我以為係後台好好玩tim~~~

超無聊~~~~

早知係下面睇啦~~

之後去左meeting room 做訪問~~

又話10分鐘~點知整左成個鐘~~~

........................................................................

之後就出左去買聽日bbq d 野 lu~

佢3個真係麻煩∼∼∼行前又煩∼∼行後又煩∼∼

哈哈∼∼∼今次去買野係早快既一次呀∼∼∼

用左約一個鐘∼就買哂lo∼∼

之前次次都要去成2、3個鐘∼

跟住就出左金鐘∼∼

5:00pm 返到屋企∼∼

on 左∼∼

哈哈∼∼真係不出我所料∼∼∼

不過........

.................................................................................................

今日我以為我應該搵到我想知既答案

但係當佢打黎 同我講完一d野之後~~

我突然覺得我好似好衰~~~

我係咪唔應該咁做呢???

但係............................

我都唔知點.....help~~ar~~~



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


今日真係難忘∼ 分類: 未分類

今日係2006年既最後一日要返學上堂啦∼∼∼

話咁快∼我又係wyy過左咁多年啦∼∼∼

今朝miss mak 同我講話要我地係PE堂跑10個圈黎慶祝聖誕∼∼∼

我同winnie都o左∼∼∼

好彩最後都係2個姐∼∼

今日放學去左HE室度整朱古力芝士蛋糕∼∼∼∼

應該好食掛∼∼∼∼我都未食呀~~~

哈哈∼∼因為佢係第一個試食呀MA∼∼

不過....算啦....咪提啦∼∼

唉~

你都咁講LO∼

我仲有咩好講呀∼∼∼∼

6:30PM 去左HALL度∼∼

跟住就走LU∼

........................................

今晚我都係同左好多人傾電話呀∼∼∼

有winnie、sarah同埋佢lo~

你呀~~使唔使一開波就同我講"又係你"

依家算點呀~~~~~~

winnie就,..........(你呀~~~唉~~~我都唔識講呀~~~你想叫就叫啦~~)

.....................................................................................................................

哈哈~~我今晚真係聽左好多野~~

你地放心啦~~我唔會講出去既~~

..........................................................................................................................

聽日係christmas show~~~

希望大家都可以開開心心咁玩啦~~~~

祝大家聖誕節快樂~~~~~

..........................................................................................................................

原來 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _?

 

 



2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


分類: 未分類

...........O左∼