今日係2006年既最後一日要返學上堂啦∼∼∼
話咁快∼我又係wyy過左咁多年啦∼∼∼
今朝miss mak 同我講話要我地係PE堂跑10個圈黎慶祝聖誕∼∼∼
我同winnie都o左∼∼∼
好彩最後都係2個姐∼∼
今日放學去左HE室度整朱古力芝士蛋糕∼∼∼∼
應該好食掛∼∼∼∼我都未食呀~~~
哈哈∼∼因為佢係第一個試食呀MA∼∼
不過....算啦....咪提啦∼∼
唉~
你都咁講LO∼
我仲有咩好講呀∼∼∼∼
6:30PM 去左HALL度∼∼
跟住就走LU∼
........................................
今晚我都係同左好多人傾電話呀∼∼∼
有winnie、sarah同埋佢lo~
你呀~~使唔使一開波就同我講"又係你"
依家算點呀~~~~~~
winnie就,..........(你呀~~~唉~~~我都唔識講呀~~~你想叫就叫啦~~)
.....................................................................................................................
哈哈~~我今晚真係聽左好多野~~
你地放心啦~~我唔會講出去既~~
..........................................................................................................................
聽日係christmas show~~~
希望大家都可以開開心心咁玩啦~~~~
祝大家聖誕節快樂~~~~~
..........................................................................................................................
原來 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _?
|