~~@ 晴天的雨 @~~
友誼之光像磷火,當四周漆黑之際為顯露。
yuki1210
暱稱: 晴天的雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-15
2009-04-25
2009-03-28
2009-03-19
2009-02-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 78
今日人氣: 17
累積人氣: 5736
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


傾∼∼∼∼∼∼∼∼∼ 分類: 未分類

今日早上約左winnie一齊番學~

我發現我同winnie~好似好耐冇傾計咁~

我同佢好似疏遠左好多~

於是我就鼓起勇氣同佢講~

哈哈~好彩我同佢夠坦白咋~~~

咩都講哂出黎~hoho~我地又變番之前咁冇所不談啦~~~

真係冇識錯你呀~~~哈哈~~

今朝本來係番去做chem既~

但番到去.......d人........走哂=.='''''

不過算啦~咁我又可以同winnie傾得一陣啦~~

then~去左sarah屋企~~

嘩!!佢屋企有一隻超大既龜呀~~~

開始個陣我都唔驚既~~因為我之前都養過~~

點知佢爬過黎wo~~嚇到我走左~~><

跟住就同埋小璐一齊番學啦~~~

上堂......................................................

放學......................................................

同左winnie去KF行街~

真係俾佢笑死我呀~~~

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

行行行~

番屋企lu~~

.............................................................

本來今日係好開心既~~

番到屋企~on左~睇完日記~本來都好開心既~

但當我睇完人地既日記之後~~~

唔知點解會突然之間變得好唔開心~

又未必一定係同我有關~~

做咩咁唔開心呢??

我都唔知~~

唉~(係我需要你既時候~你永遠都係唔係我既身邊~可能係因為我同你無緣啦~)

你....我都唔知點講好啦

你....你又係.....

唉~~~

我真係唔想揀~唔識揀~

又者我唔應該去揀~



2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


2006-12-25 分類: 未分類

今日係聖誕節呀∼∼∼

首先係度祝大家聖誕節快樂∼∼

係咪講左就快樂呢??可能掛∼∼

今年聖誕都冇去到邊到玩∼∼∼

都唔想出街∼∼原來係屋企過聖誕都ok好玩架∼∼∼

唔知你地又去左邊度玩呢???

今個聖誕都可算是一個特別既聖誕節啦∼∼

哈哈∼∼我係00:00係咁sd 聖誕快樂俾人啦∼∼

我冇sd個d係因為你冇on啦∼∼∼係度講啦∼∼聖誕快樂..merry christmas!!

但係今個聖誕就有好多人都唔開心∼∼

有佢啦、佢啦同埋佢啦∼∼

再唔係∼就係佢同佢明明好地地又唔知搞咩鬼∼∼

大家唔好咁唔開心啦∼∼

搞到我都好想喊tim∼∼

....................................................................................................

你呀~~唔好再咁唔開心啦~~開心d呀ma~~

不過你放心啦~~你唔開心個陣就sd message

或者打俾我同我講啦~~我會俾你盡情發洩~

我保證唔嬲啦~~唔好鬱埋鬱埋呀~~

咁對自己唔好架~~想喊就喊啦~

你係"大人"黎架ma~~你知你個名幾咁長架啦~~

好勁架ma~~細路仔係好開心、天真架~

你幾時見過佢地成日都唔開心呀~~

你放心啦~~下次你唔開心既時候~~我一定會唱俾你聽既~

.......................................................................

聽完winnie講∼∼o哂∼∼

 



2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


執屋~~ 分類: 未分類

今日係唯一一日得閒~~

咁就俾我呀ma捉左我去執屋~~~

執左成日~~~

.....................................................

晚上~~

同人傾計、聽人訴苦~~~

唔好咁唔開心~~

睇開d~~~不過佢地真係有d過分~~~

記住開心d呀~~

好開心呀~~原來我係你心目中係咁重要架~~~