今日係聖誕節呀∼∼∼
首先係度祝大家聖誕節快樂∼∼
係咪講左就快樂呢??可能掛∼∼
今年聖誕都冇去到邊到玩∼∼∼
都唔想出街∼∼原來係屋企過聖誕都ok好玩架∼∼∼
唔知你地又去左邊度玩呢???
今個聖誕都可算是一個特別既聖誕節啦∼∼
哈哈∼∼我係00:00係咁sd 聖誕快樂俾人啦∼∼
我冇sd個d係因為你冇on啦∼∼∼係度講啦∼∼聖誕快樂..merry christmas!!
但係今個聖誕就有好多人都唔開心∼∼
有佢啦、佢啦同埋佢啦∼∼
再唔係∼就係佢同佢明明好地地又唔知搞咩鬼∼∼
大家唔好咁唔開心啦∼∼
搞到我都好想喊tim∼∼
....................................................................................................
你呀~~唔好再咁唔開心啦~~開心d呀ma~~
不過你放心啦~~你唔開心個陣就sd message
或者打俾我同我講啦~~我會俾你盡情發洩~
我保證唔嬲啦~~唔好鬱埋鬱埋呀~~
咁對自己唔好架~~想喊就喊啦~
你係"大人"黎架ma~~你知你個名幾咁長架啦~~
好勁架ma~~細路仔係好開心、天真架~
你幾時見過佢地成日都唔開心呀~~
你放心啦~~下次你唔開心既時候~~我一定會唱俾你聽既~
.......................................................................
聽完winnie講∼∼o哂∼∼
|