y = x or y =10x
應該reject邊個呀~?
今朝俾Sarah笑死呀
今日測Math呀~
應該係炒緊架啦~
都唔知自己做左d咩呀~
多謝你呀~陪左我成晚~
如果冇左你既話~我一定支持唔住啦~
英文堂笑死左~
I love you~
哈哈哈~
今日上paper3
點知帶左paper2 wo~
好彩有咪咪拎俾我~~
^^母愛係幾咁偉大呀~
其他冇咩特別~
KFC係咩?
只有我知、你知同佢知~
其實都冇咩分別姐~
你呀~星期六咪問過我既~
我有諗過番屋企就改架~
不過我覺得改左會更令你懷疑~
so 咪冇改lo~
KFC咪=肯得基lo~
哈哈~
個中點解我打係度呢…就……..唔話你聽~^^
~•~夢~•~
睇左Winnie日記~
先覺得我呢排斬好似發左唔少夢wo~
有幾似都係你~
其實自從個次之後~
我先發現係…………~
係咪真係 ~ 日有所思、夜有所夢 ~呢?
夢中既野又真係發生咩?
之前個d夢都有6成係發生左架~
唔知今次呢?
ps.今日先發現你d粗口既造詣愈來愈高、愈來愈成熟呀!!!
|