今日係雨天~
係小息個陣更一度懸掛紅色暴雨呀~
可惜~根據教統局既最新指引~~~
我地全日制既學校係唔可以放學架lo~
有dd傷心啦~
雨天~
好鍾意雨天呀~
如果日日都係雨天就好啦~
雨天好舒服~又夠哂浪漫wo~
超鍾意呀~~
其實今日下午唔放都唔係唔係一件好事呀~
我地已經冇左4堂pe啦~
左唔上堂~
一陣pe要補課既話就超樣衰啦~
2堂係度跳舞~~
隻舞都ok啦~
今日放學~去做整banner~
特別多謝今日幫手既兩位朋友~
放學4個一齊放~
真係俾你兩個笑死呀~
你地都唔係擔"遮"
搞到成身濕哂~
好多謝今日放學幫我擔"遮"個個~
做你女朋友真係超級幸福呀~
真係羨慕呀~
...................................................
係今日之前我都覺係係你架~
今日我都覺得係架~
我相信我既感覺係冇錯既~
但係唔知點解我今日有一種好奇怪既感覺~
你你你........
搞到我一頭煙呀~
究竟信邊種感覺呀?? |