今日係最後一個番學日~
上晝既結業禮....係咁係度拍手掌lo~
後面個2個唔知受左d咩刺激~
拍得勁大聲~
我同kayi都o哂~~~
Ng sir去走一年就全世界都知啦~
但估唔到miss pang 同區姑娘都要走wo~
miss pang既訓話時間仲長過校長~
校長:20min miss pang:25min 區姑娘:3-5min
=.='''
之後就番班房la~
派左勁多野~
書單、成績表等等等........
3rd Term 第一呀^^
全年第2^^
bio第一^^
then去左幫我個妹拎成績表~
=.='''咁都叫考得唔好~
冇野好講~
邊有得咁比架~~!!!!
今日下晝都係度訓~zzzzz~
係唔係冇見一個人一排~
對佢既感情就會變淡??
呀~
之前有一次去左飲茶
飲飲下~就同隔離既人傾計~~
唔識架~~
對話如下~
A:你讀邊間呀~
Y:伍若瑜
A:好嚴架wo~
Y:=.=''''
我個妹就番啦~~~
仲有2日~
究竟係有緣定係巧合呢"? |