你呀ma 有冇鬧我
你呀ma 自己知
佢你我電話度留言話
”依家幾多點呀, 你依家先黎做功課,
你叫人做野 自己又唔聽電話又唔應msn icq
你唔訓 人地要瞓架~!!!”
如果咁都唔叫鬧
咁點先叫鬧呀!!!
你打唔到電話俾我就叫你呀ma打俾我
你依家幾多歲~ 打唔到就叫你呀ma
咁唔識做功課、訓覺訓唔著又使唔使搵你呀ma呀~
個晚又係你話收得慢
咁我咪打俾winnie問下仲叫唔叫你save好 lo~
咁我成屋都訓哂~
咁我咪係露台度聽電話lo~
Winnie 沖緊涼 咁你又話要訓啦~
咁我咪叫winnie個細佬幫我傳話lo~
咁係咪要時間呀~
咁你就話我唔聽電話 咁我又可以點呀~
我冇聽到你電話唔代表你呀ma唔可以留言呀~
d error 係..係我叫你用中文寫住先~
但係個project係英文交lo~
咁我第2日咪叫你留低做lo~
你又話唔得閒 只係留到4:30 個陣已經係4:00啦
講得俾你聽點做呀~
都夠鐘啦~
你平日唔使同我講你要做d咩
但係個日係用黎做project 唔係私事lo~
咁你係咪應該講低你去邊呀~
咁個個都好似你一句幾點要走, 唔得閒呀~
咁仲邊有人做呀~
個個都係咁唔使做啦~
交唔到功課 係咪又要搵你呀ma呀~
係交project個日
第一
你係我地個組既組員
咁你係咪有責任去問下我地交左未呀~
唔好同我講你唔知個日要交project呀~
我冇講野 唔代表我做哂lo~
第二
個日既第5堂maths之後
Winnie sarah 同你都係我張台個度
佢2個都聽到得你聽唔到
咁唔好意思lo~
係我冇特別親口咁對著你一個人講要做…..
係我唔岩lo~ sorry.
Lunch winnie係度整he
我係度整phy winnie由頭到尾都冇同你講過我係整緊HE lo~
之後 1:20你問佢我係邊
咁我成個LUNCH都冇食野
咁你咪要去食野呀~
你唔知度個日個LUNCH我同WINNIE做左D咩野
你就唔好出聲啦~
第二個學期個份野~
咁個個都話自己既英文唔得就唔使寫
咁係咪做個樣野唔係自己既強項就唔做呀~
咁你明知自己既英文唔好
你之後有冇搵呀SIR去改呀~
唔好又同我講
我冇叫你去做呀~
我唔叫就唔做
我唔叫你去食飯, 你又去食
我唔叫你去訓覺, 你又去訓
我明明有同你講過既野
係你聽唔到
咁就話我冇講LO~
咁下次使唔使我寫封信去俾你
叫你去做野呀~
咁我就唔使同空氣講野啦~
邊個話SARAH冇做話野架~
佢日日都冇留低幫手做架
日日到6點都冇怨言LO~
但係你呢~ONLY ’1次’ 6點咋
唔知人地做左D咩你就唔好嘈啦~
淨係話SARAH冇做野~
你又做左D咩呀~
係度話自己咩都唔知
其實係星期日個晚之後
我諗住過多2-3日就唔會同你左嘈LO~
諗住當冇時發生lo~
所以就冇同你講la~
依家好似係你打第一篇既日記講呢樣野
第一個係msn打d咁既野lo~
本來我都諗住唔出聲..係你要拎出黎講囉..
你呢家係咪得閒得滯呀!!!
|