~~@ 晴天的雨 @~~
友誼之光像磷火,當四周漆黑之際為顯露。
yuki1210
暱稱: 晴天的雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-15
2009-04-25
2009-03-28
2009-03-19
2009-02-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 78
今日人氣: 10
累積人氣: 5729
2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天


2007-06-14 分類: 未分類

今日係考試既第4日呀

好難呀d卷

愈黎愈有深度~

仲有一科就可以休息下啦~~

要撐落去呀!!!!!!

加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油

加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油

加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油

加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


2007-06-08 分類: 未分類

今日係F.4既最後一日呀~

好唔捨得呀~~~

F.4過得咁快~

唔捨我地班D人呀~

今日落雨呀~

記得F.3既最後一日都係落雨架!!!

時間真係過得超快~

不過係F.4都有好多好難忘既野發生左架~

有............

 

今日LUNCH聽到你講個兩句個陣~

真係令我O哂~

不過之後都有感動過架~起碼.........

ENG堂終於CHOOSE左一本書做SBA啦~

The Last Polar Bear

^^

 

你地呀~做咩咁樣鬧人呀~

人地又唔係有心番轉頭拎野~

你估你地真係好好睇咩~~

你講得岩~

要睇都唔睇佢地啦~

 

你變左啦~

真係變左好多~

你之前都唔會咁惡咁同我講野~咁惡對我架!!!!

都係算啦~

 

俾你地搞到我一頭煙呀~~~~



2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


2007-06-07 分類: 未分類

你呀ma 有冇鬧我

你呀ma 自己知

佢你我電話度留言話

依家幾多點呀, 你依家先黎做功課,

你叫人做野 自己又唔聽電話又唔應msn icq

你唔訓 人地要~!!!”

如果咁都唔叫鬧

咁點先叫鬧呀!!!

你打唔到電話俾我就叫你呀ma打俾我

你依家幾多歲~ 打唔到就叫你呀ma

咁唔識做功課、訓覺訓唔著又使唔使搵你呀ma~

個晚又係你話收得慢

咁我咪打俾winnie問下仲叫唔叫你save lo~

咁我成屋都訓哂~

咁我咪係露台度聽電話lo~

Winnie 沖緊涼 咁你又話要訓啦~

咁我咪叫winnie個細佬幫我傳話lo~

咁係咪要時間呀~

咁你就話我唔聽電話 咁我又可以點呀~

我冇聽到你電話唔代表你呀ma唔可以留言呀~

 

d error ..係我叫你用中文寫住先~

但係個project係英文交lo~

咁我第2日咪叫你留低做lo~

你又話唔得閒 只係留到4:30 個陣已經係4:00

講得俾你聽點做呀~

都夠鐘啦~

 

你平日唔使同我講你要做d

但係個日係用黎做project 唔係私事lo~

咁你係咪應該講低你去邊呀~

咁個個都好似你一句幾點要走, 唔得閒呀~

咁仲邊有人做呀~

個個都係咁唔使做啦~

交唔到功課 係咪又要搵你呀ma~

 

係交project個日

第一

你係我地個組既組員

咁你係咪有責任去問下我地交左未呀~

唔好同我講你唔知個日要交project~

我冇講野 唔代表我做哂lo~

第二

個日既第5maths之後

Winnie sarah 同你都係我張台個度

2個都聽到得你聽唔到

 

咁唔好意思lo~

係我冇特別親口咁對著你一個人講要做…..

係我唔岩lo~ sorry.

Lunch winnie係度整he

我係度整phy winnie由頭到尾都冇同你講過我係整緊HE lo~

之後 1:20你問佢我係邊

咁我成個LUNCH都冇食野

咁你咪要去食野呀~

你唔知度個日個LUNCH我同WINNIE做左D咩野

你就唔好出聲啦~

 

第二個學期個份野~

咁個個都話自己既英文唔得就唔使寫

咁係咪做個樣野唔係自己既強項就唔做呀~

咁你明知自己既英文唔好

你之後有冇搵呀SIR去改呀~

唔好又同我講

我冇叫你去做呀~

我唔叫就唔做

我唔叫你去食飯, 你又去食

我唔叫你去訓覺, 你又去訓

 

我明明有同你講過既野

係你聽唔到

咁就話我冇講LO~

咁下次使唔使我寫封信去俾你

叫你去做野呀~

咁我就唔使同空氣講野啦~

 

邊個話SARAH冇做話野架~

佢日日都冇留低幫手做架

日日到6點都冇怨言LO~

但係你呢~ONLY ’1’ 6點咋

唔知人地做左D咩你就唔好嘈啦~

淨係話SARAH冇做野~

你又做左D咩呀~

 

係度話自己咩都唔知

其實係星期日個晚之後

我諗住過多2-3日就唔會同你左嘈LO~

 

諗住當冇時發生lo~

 

所以就冇同你講la~

 

依家好似係你打第一篇既日記講呢樣野

 

第一個係msn打d咁既野lo~

 

本來我都諗住唔出聲..係你要拎出黎講囉..

 

你呢家係咪得閒得滯呀!!!