依家呢個報告好似唔係得3個人一組lo~
你都好似係同我一組架~
我同Winnie係之前做左好多晚 晚晚都一兩點啦~
我地都冇叫你啦~ 咁你嘈咩呀~
之前我叫廖志幫我SAVE D野個陣呀~
你又話你有手指…
叫我要SAVE野個陣就俾你啦~
咁我咪俾你LO~
咁又係我既錯~
個晚成十一點個陣 我地先做完
見你未OFF咁咪SD俾你LO~
咁WINNIE SD俾我 我SD俾MANGO都係用左5MINS姐~
點知SD俾你 要SD左成2個幾鐘姐~
你話你要早訓呀~
咁你又ON咁耐~
話唔使你SAVE個陣你又唔即刻OFF
仲咁得閒同我嘈~
個晚唔係得你一個冇得訓架~
我同WINNIE都搞到成點幾先訓啦~
得你一要訓我地就唔使訓既~
我同Winnie都係唔可以晚訓架~
咁我地都為左個project都冇乜訓啦~
咩道理呀~得你一個要訓
仲又呀 我地既功課又關你呀ma事既
做咩要叫埋佢黎鬧我呀~
依家你有呀ma 我冇既~
我夠好夜先訓啦~
我呀ma鬧我個陣呀~有冇鬧埋你呀~~
唔通呢d都係我既錯~
到左星期一個日放學係電腦室個陣
叫你諗errors 你就將我地之前諗個d用中文寫番出黎
做ppt個陣淨係copy and paste咋~唔通咁就叫做做左好多野~我唔覺lo~
我地就係咁係度做、係咁問呀sir、左騰右騰
你就係度做閱讀報告lo~有貢獻,
咁你話你個幾隻中文字有d咩用呀~
依家我地份project好似係用eng交lo~
咁星期一放學做唔哂咁星期二就好應該做埋佢啦~
咁放學叫你做…咁又係我既錯~
你話4點半要走….
咁個半個鐘可以做到d咩呀~
開得電腦 教埋你點做都夠鐘啦~
咁咪叫你唔使做、叫你走先
咁我又有錯~
仲有呀~你一直都冇同我講過你要去整牙lo~
到左交project個日啦~
係lunch個陣 岩岩上完第5堂
Winnie Sarah同埋你 係我張台度
我同Winnie 講未做完project lo~
lunch要去電腦室度整
Sarah唔得閒 要小組討論
得我同Winnie由12點3做到成1點3
做到胃痛..我地有冇出聲呀~
放左學之後係toilet 度 左講多一次
換完衫之後 即刻上電腦室到做~
你話暈 跟住我地換完衫之後你仲要唔見埋lo~
依家得你一個暈~
我都暈啦 手腳都震啦~
我都要做啦~
你有特權 唔使做既~
個個都聽到我話要留低 我唔信你得你一個聽唔到~
放學三個都胃痛到死
我地有冇出聲呀~
嘈~
你自問你係個project度有咩貢獻 做過d咩黎呀
你只係寫左幾個中文未咋
係第二個學期份草稿你都係寫左個幾未咋~
之後仲要係錯到七彩tim~
個陣我都冇出聲啦~
依家成個project係咩樣 有d咩資料係入面
你知唔知呀!
淨係識得嘈 扮哂好委屈咁
依家委屈個個係邊個呀~
話我地唔係你個角度度諗
你又有冇係我地個角度去諗下呀~
咁少人做野,仲要俾人鬧
做緊呢個報告既同時
得你一個有好多功課
得你一個要溫書~
我地就唔使既~
呢D係咩道理呀~
唔通又係我唔岩~
一句唔得閒就唔使做~
講多幾句唔得閒
唔好讀書呀~
唔得閒唔得閒唔得閒~
我都好唔得閒架~
咁你咪我講一句唔得閒就乜都唔使做呀~唔得閒
我同你唔同lo~
我唔可以人格分裂lo~
係做project個陣一個樣
係平時又一個樣lo~
|