~~@ 晴天的雨 @~~
友誼之光像磷火,當四周漆黑之際為顯露。
yuki1210
暱稱: 晴天的雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-15
2009-04-25
2009-03-28
2009-03-19
2009-02-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 78
今日人氣: 1
累積人氣: 5741
2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


2007-06-03 分類: 未分類

依家呢個報告好似唔係得3個人一組lo~

你都好似係同我一組架~

我同Winnie係之前做左好多晚 晚晚都一兩點啦~

我地都冇叫你啦~ 咁你嘈咩呀~

之前我叫廖志幫我SAVE D野個陣呀~

你又話你有手指

叫我要SAVE野個陣就俾你啦~

咁我咪俾你LO~

咁又係我既錯~

個晚成十一點個陣 我地先做完

見你未OFF咁咪SD俾你LO~

WINNIE SD俾我 SDMANGO都係用左5MINS~

點知SD俾你 SD左成2個幾鐘姐~

你話你要早訓呀~

咁你又ON咁耐~

話唔使你SAVE個陣你又唔即刻OFF

仲咁得閒同我嘈~

個晚唔係得你一個冇得訓架~

我同WINNIE都搞到成點幾先訓啦~

得你一要訓我地就唔使訓既~

我同Winnie都係唔可以晚訓架~

咁我地都為左個project都冇乜訓啦~

咩道理呀~得你一個要訓

仲又呀 我地既功課又關你呀ma事既

做咩要叫埋佢黎鬧我呀~

依家你有呀ma 我冇既~

我夠好夜先訓啦~

我呀ma鬧我個陣呀~有冇鬧埋你呀~~

 

唔通呢d都係我既錯~

 

到左星期一個日放學係電腦室個陣

叫你諗errors 你就將我地之前諗個d用中文寫番出黎

ppt個陣淨係copy and paste~唔通咁就叫做做左好多野~我唔覺lo~

我地就係咁係度做、係咁問呀sir、左騰右騰

你就係度做閱讀報告lo~有貢獻,

咁你話你個幾隻中文字有d咩用呀~

依家我地份project好似係用englo~

 

咁星期一放學做唔哂咁星期二就好應該做埋佢啦~

咁放學叫你做咁又係我既錯~

你話4點半要走….

咁個半個鐘可以做到d咩呀~

開得電腦 教埋你點做都夠鐘啦~

咁咪叫你唔使做、叫你走先

咁我又有錯~

仲有呀~你一直都冇同我講過你要去整牙lo~

 

到左交project個日啦~

lunch個陣 岩岩上完第5

Winnie Sarah同埋你 係我張台度

我同Winnie 講未做完project lo~

lunch要去電腦室度整

Sarah唔得閒 要小組討論

得我同Winnie123做到成13

做到胃痛..我地有冇出聲呀~

放左學之後係toilet  左講多一次 

換完衫之後 即刻上電腦室到做~

你話暈 跟住我地換完衫之後你仲要唔見埋lo~

依家得你一個暈~

我都暈啦 手腳都震啦~

我都要做啦~

你有特權  唔使做既~

個個都聽到我話要留低 我唔信你得你一個聽唔到~

放學三個都胃痛到死

我地有冇出聲呀~

~

 

你自問你係個project度有咩貢獻 做過d咩黎呀

你只係寫左幾個中文未咋

係第二個學期份草稿你都係寫左個幾未咋~

之後仲要係錯到七彩tim~

個陣我都冇出聲啦~

依家成個project係咩樣 d咩資料係入面

你知唔知呀!

淨係識得嘈 扮哂好委屈咁

依家委屈個個係邊個呀~

話我地唔係你個角度度諗

你又有冇係我地個角度去諗下呀~

咁少人做野,仲要俾人鬧

做緊呢個報告既同時

得你一個有好多功課

得你一個要溫書~

我地就唔使既~

D係咩道理呀~

唔通又係我唔岩~

一句唔得閒就唔使做~

講多幾句唔得閒

唔好讀書呀~

唔得閒唔得閒唔得閒~

我都好唔得閒架~

咁你咪我講一句唔得閒就乜都唔使做呀~唔得閒

 

我同你唔同lo~

我唔可以人格分裂lo~

係做project個陣一個樣

係平時又一個樣lo~

 

 



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


2007-06-01 分類: 未分類

今日又係6 1啦∼

不過都過左咁耐啦∼

都冇咩特別啦~

 

呢個禮拜有勁多既測驗呀~

咁多個測驗~死左唔少個(chem、geog)

又要交phy project lor~

得個幾個人做到死左~

不過都總算告一段落啦~~

 

今日測geog呀~

琴晚溫溫下就訓左啦~

都冇咩測過~

加上呀sir第一次出左d咁有深度既測驗呀~~

炒硬~全世界都話難~

 

lunch午間音樂播放....@@超得能呀!!!

放左學去左義工組度開會~~

扶朋大使~

then 係操場玩數字球呀~

alex同big john大跳辣身舞呀∼

笑到死左∼

同班熟識既人玩∼

玩咩都係咁好玩既∼∼

............................................................................

呢排為左一樣野同人嘈左好耐~

我唔可以當冇事發生過lo~

我知呢d事幾事係邊一科都會發生...

但係你都好離譜姐,.......

即使係要嘈...都唔使拎埋你呀ma出黎lo~

依家你有呀ma, 我冇既~

如果你係我呀~

試下俾人咁樣對待呀~

一個人做哂d野, 仲要俾人話~

我睇下你會點呀!!

你話我係小器話我係細路我都係咁架啦∼



2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天


2007-05-26 分類: 未分類

今日試中文呀∼

卷三and五∼

listening~難~

綜合唔知做左d咩~

今次又死~唉~

 

放左之後

同左winnie去行街街~

行左好耐~

最後都有收穫~~

ok~

試左啦~

ok la~

等人等到4點4~

 

去左碌ling~

好好玩呀~

第一次玩

42分~~破左好多人既記錄呀~~~

超開心呀~~

佢識轉彎架~仲識向後碌tim~呀~~^^

嚇親你地tim∼sorry呀∼^^

下次再玩過~~

 

今日有一種好奇怪既感覺~