第3次
同一件事、同一個地點、但有唔同既感覺
今日早上番上測英文listening~
8:25am 就番左去lo~
超早呀~
Yumi 同Winnie~都未番~
個TEST難到嘔呀~
都唔知佢講緊咩呀~
炒緊啦~
之後去左MUSIC ROOM~
都唔知係個度做作D咩~
waste time~
之後去左tw 揀tv~
毫無頭緒呀~
之後去左飲茶~
同winnie 去左行街搵禮物
搵呀搵呀~
途中見到你.,..你….你….你…..你,,…你..同埋你~
睇黎大家既目的都係差唔多啦掛~~
今日同winnie做左一個統計
“mother’s day送咩俾媽咪or 點慶祝呢??”
d答案超搞笑呀~~
有水晶頸鏈
開大食會
食一餐飯
送花
送x y(代表2個唔同既字)
送蛋糕
一早就慶祝左~
一d就話唔慶祝
一d就當冇事發生~
係度多謝咁多位受訪者~
$$$$100得3朵花~~
真係唔抵~又唔實際~
不過最終既目的都係送俾你媽咪姐~
佢收左之後咁開心~
你之前俾我笑左咁耐都抵啦~
又終於學識點樣拎花啦~~~
^^
今日係我咁大個女試得最多介指既一日啦~~
(我都係覺得好似朵花個隻靚d)
………………………………………………………..
唔該哂”你”今日送我去搭車
|