~~@ 晴天的雨 @~~
友誼之光像磷火,當四周漆黑之際為顯露。
yuki1210
暱稱: 晴天的雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-15
2009-04-25
2009-03-28
2009-03-19
2009-02-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 78
今日人氣: 3
累積人氣: 5743
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2007-09-03 分類: 未分類

哈哈!!!!!

都好耐冇打過日記啦~

都唔知點解....即使有咩好想打都好啦~

都唔係度打呀....唉~

 

今日早上係學校門口見到校長呀~

佢拎住左個杯仔........

走近個魚池到.....好似想將d野倒落去咁....

我以為佢個個係"茶"黎既......

點知原來係魚糧......==

不過我都走左過去佢到玩呀~

仲幫手倒左d魚糧落去呀^^

好好玩~聽日唔知有冇呢個機會呢?

 

今日選左好多個職位呀~

monitor: bigjohn

monitress: angela

班會主席、副主席、康樂、總務等/......

 

今日計數慢左好多呀~....><"真糟糕!!!!!!!!

 

p.s. 找左到一個不聽你電話的理由"~..........

 

仲有40日^^



2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


2007-08-28 鬱悶 分類: 未分類

早知就今日反去啦~~~

无得看月全蚀~.~ >.<~~~!!!!!!!!!!!!!!!

不知道东莞看不看到呢????

听日反!!!!!!~~~



2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


2007-08-19 分類: 未分類

唔經唔覺又過左咁多日la wo~

但都唔知自己做過d咩~唉!!!

 

琴日去左會展睇個個美食博覽呀~

都唔係好多人既~

起碼個度都仲有位俾你跳番part舞都得呀~~

好好玩呀~下年一定要再去過^^

下次叫埋你地呀~

係hall 1個陣玩左個由五豐行舉辦既pth game呀~

贏個好得意既豬豬頭"cool"呀~

之後去左hall2睇個個唔知咩展~~

有一個virtual hospital 同埋好多醫院既攤位呀~

有得驗血、驗眼、度BMI、頭髮密度等等~

好多野驗~

最搞笑個個係模擬整容呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

整完之後.......實左太搞少啦~

個個人話我隻眼太細WO~

整大D會精靈D.......................=.=''''''''

 

THEN 就出左去個金紫荊廣場度TAKE PHOTO

有個人走黎問使唔使幫我地影wo~

我有帶相機呀ma~

咪話唔使lo~

佢話攞唔哂個景wo~

我呀ma就話左一個好好笑既ans.......

就係........

攞唔哂個d景咪遲d先攞 lo~

=.='''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

 

呀~聽日要番去補chem呀~~~

1:00pm~咪遲到呀!!!!!

 

真係估唔到你仲有keep住張相!!