今日番左去學校買書∼
仲差一本就買哂lu~
24/8再番去買~
番左屋企之後~咁玩電腦lo~
on左msn icq 同堆qq
點知qq度有一個15歲叫呀樂既男仔@我wo~
咁我咪同佢傾2句lo~
點知.....
唔夠10分鐘之後...
佢走黎問我"你2我嗎?"(2=520個個2)
當堂呆左~
依家d細路真係呀~~
你又問番我個條問題.....
唔好逼我答啦~好冇?
番左去大陸咁多日....
終於番黎lu~
31/7係乾同埋沼既生日呀~
又見到鵬鵬同東東呀~
鵬鵬依然係咁靚仔又可愛呀∼
得閒問佢拎QQ no.先得
東東就....
唔飲得就唔好飲啦~真係...我都唔想再提啦∼
個日晚上我地去左唱k呀~
d歌勁舊lo~=.=''''
日日都無無聊聊咁heahea下就過~
上網又唔識打字wo~
唉~
d人又唔on qq呀~~~
又冇msn......
26/7個晚...^^多謝你個晚講既野.....
多得你講個段話之後.....
哈哈....我諗左咁多既問題終於解決lu~^^
好耐都打過日記啦∼
所以今次呢篇日記都應該好長架啦∼
呢排睇番自己細細個d相呀~~
張張都好得意^^
笑死我啦~~張張相都超搞gap呀!!!!
得post俾大家睇呀~
呢幾日睇緊<<千金百分百>>呀~
好好睇呀~韋翔和哲林都好靚仔呀又....又.....總之就好到爆啦~
點解會同佢和好如初架!!!!冇可能~
你唔好理我啦好唔好~
我唔想你咁在意我呀~~!!!
好難先將你拎走!!!
算啦~好冇!!!