| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| 2007-06-23 |
分類: 未分類 |
仲有39個鐘就考chem啦∼
一d都未溫過∼
唔想溫lo∼
鬼咁多呀∼∼
點算∼??
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
分類: 未分類 |
仲有一科就考完啦∼
=.=''''
好hea呀~
一邊考 一邊hea~
考到冇哂心機啦~
點算呀~今次既考試???
唉~凶多吉少啦!!!
好驚tim~~@@ ""
唔想考啦~
可惜仲有一科chem~
都唔知點溫~
成個學期好似冇上過堂呀~
睇黎死緊~
呢排玩緊msn d game呀~
好好玩呀~
有唔少人都玩過啦~~^^
今日bio 做左好多白痴野=.=''''
scurvy串左scurvey
=.=''''
低能架~你有冇溫書呀~咁都錯!!!!!
都唔知你點溫架!!!!!! |
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 2007-06-16 |
分類: 未分類 |
好悶呀∼∼
悶死人啦∼
都唔知做d咩野好呀∼∼
ehg又冇野溫∼
冇理由咁早溫bio架~~~
仲有咁多日呀~
有咩好做呢???? |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 47 | »
|