今日係對卷日呀∼
對左好多卷呀∼
有eng chin maths geog chem~
都...
放左學之後諗住去搵梁sir~
點知佢又唔見左~
之後去左搵bio吳sir~
睇左bio個分啦~
之後去左搵phy個個吳sir~
都睇埋phy個分lu~
你2個呀~
係周sir同吳sir面前亂咁吹~
=.='''
成個教員室都聽到啦~
唉~
真係悲哀~
今日唔知點解個心"lo lo luen"
係今次呢個考試入面
有一個問題令我諗左好多次~
到左依家我都係諗唔到個答案!!!
睇黎今次既考試中我地班既人有唔少都被情所困呀~
.....................................
我諗緊究竟做唔做好~
做左又對唔住你~~更加對唔住你~~更加對唔住自己~
...........................................
答案依然係個謎~