今之既日記超長呀∼
今日係早上搭235m個陣~~
竟然同吳sir(phy)同一架車~~
同佢say hi lo~~
佢依然係咁好笑~~
...........................................
琴日我話左唔同3個人講野....
點知.......
一番到去...一開波.....同哂佢3個講野.....
佢同佢同佢......
失敗....不過算啦~
我唔講野一陣都好難....何況唔同佢地3個講野~
收功課個陣~一片混亂~~
.......
收到傻左
頭個幾堂都好悶~~
到左maths 呀sir 都係咁.......好笑
我問呀sir係唔係好鍾意做體操~~~
佢話唔係~
then仲係班上宣傳跆拳道=.='''
lunch 打文~
"督""督""督""督""督"打得勁慢~
可能我篇好長304字~~~
好多謝potter幫我打~
超快呀佢~~
then去左hall
呀呀呀~
個個咁既古天農竟然竟然......
遲到!!!!!!
不過唔緊要啦~
我同嚴永、singsing、winnie~
係後台玩得好high~~
係咁俾人晝我隻手~
話俾佢聽~佢竟然話正常~~仲笑tim~~~
激死我啦~
都唔知點解佢地3個隻手都可以"卒"
偏偏我個隻唔得~~~
>.<"" 番到屋企先發現隻手好似瘀左~~
PE堂得番一堂∼
同sarah得閒冇野做去左跑圈∼
then去左typing room∼∼
then左同yumimi、sarsh、winnie再跑一個圈∼
放學∼∼∼7S係班房測緊驗∼
大佬威係我個位度測緊∼
我又唔想阻住佢∼
咁唯有等到佢測完為止啦∼
等半個中
好彩有佢陪我∼
連AP個會都冇去開到∼
Then 黃土話要等建築物∼
咁只好陪佢啦∼
then∼番屋企∼又同我個妹嘈∼
呢排我發現我唔係做功課、msn、sleep就係傾電話
不過冇咩問題呀∼
^^好開心你今晚打黎解釋∼∼
^^今晚捉住左佢唔俾佢訓∼
傾左成個鐘
你聽日唔好唔知醒呀∼
聽晚左捉過∼^^
.........
你呀你呀∼
唔好再咁唔開心啦∼
睇開d啦∼
要唔要都罷啦∼
咁既佢∼變左質,唔食得
掉左佢啦∼
開心d啦∼ |