| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
偽りの自分 |
|
今次容許自己任性1次用口語打日記吧~
實在系忙到想死
*6朝早學琴
下晝去陪襯畢業禮陪到4點半
之後出旺角買[冷],買鞋,買書包
夜晚樓下食飯
返到屋k織野織到2點幾先訓
*日朝早飲茶
1點幾開始到3點半淨坐織頸巾
果陣系將軍澳_牙媽去左太婆間老人院度開會
又出旺角
買[冷],買魚,整number,整電話
1直到夜晚
返到屋k食飯睇電視到e+
功課1字無寫,1語無提
將近12點有d想死
自從*5之後就無搵過忠誠
雖然自己好清楚我同佢點刀無所謂
甘我米1直扮無野囉-\/-+
甘應該系最好
反正我同佢本來就只不過系普通過吾普通既朋友
e+甘
佢0k我0k
因為我今次死刀吾妥協
佢要默認又好放棄友情刀好
我就只不過系度等答案
有邊個[男孩不像你]?
*
你的答案灰了
我的前路黑了
牽著過於熾烈的手
聽著過於陌生的話
迷茫過無奈過痛苦過心碎過
映照天上明月清澈
反射地上湖水混沌
泯滅願望與夢想
萌生絕望與失落
榮耀地上黑色微笑
驕傲月上純白嘆息
歌頌了世上光芒
回響了絕壁希望
叫你在路上回來
踏,雪路與冷清
*
[完]
又隨筆胡亂寫東西
隨便我吧~~繼續口語*
已經吾g等左幾耐
應該話吾g等左幾多次
或者10指寥寥可數
但系每次刀系甘
點解系刀吾肯講真話
點解吾系直線思維
NaNa佢有少少野錯
因為男仔系感情上吾會系直線思維
我系意識上刀有直線思維
應該話因為直線得太Kai_所以記得
好煩牙XD
吾想搵你_
s0_吾好搵我
亦吾好比我見到你
我會飲
但系或者吾會再同你
應該話
我會放棄友情
只差我吾肯定自己可吾可以切斷情絲
如果情易折
那人應該不用直線思維就隨便說殘忍的話
好想界脈膊喔!!!!!
等我考慮界吾界=]
如果留在你身邊無法笑
那離開你身邊應無法哭
血會停留在心底
因為心痛從來都是無底深潭
無法拯救自己
又有何能言拯救別人
手に届かない場所ですか?
その場所が変わったね
喧嘩の変わりに
迎え来るのは心の痛み
極楽浄土は行けず
多分、私の魂は、痛みしか感じられない
晚安

|
| 刊登時間:2008-11-24 12:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 522 | »
|