讀 。 我 的 故 事
得 不 到 的 結 果 *
    * 其 實 早 就 已 經 完 滿 結 束 了
# 為 了 你 我 學 會 快 樂
    那 失 去 你 我 是 不 是 該 學 會 孤 單 #
yuki3516
暱稱: 雪`抱起了月亮
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你好
夠了
有時候
執著
步向終點
文章分類
全部 (522)
日常生活 (51)
日語歌詞 (3)
口語日記 (5)
小熊 (4)
生活細微 (25)
自家創作 (28)
有感而發 (382)
恐怖。嚇鬼 (3)
給你的信 (20)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

2008 年 8 月 30 日  星期六 



又生日快樂=]"

以下是全平假的=]

ようこ、たんじょうびおめでとう!

かんたんなことばだけははなさない

でも、これはこころからのことば

ことしのたんじょうびはたのしいでしょう?

じゃ、あたしもそうねがいます

ことしのあたしのたんじょうびもたのしくなれるように

きたいしている

吾解釋na煩=]

 

本來今日約左主角楊子同NaNa去食飯

點g NaNa個親戚黎左要帶佢去行街

所以無出街

我就叫左楊子去我屋k食飯

原諒我na_

甘系因為系楊子屋k感覺無玩得甘開心

我吾認識耀安刀系原因之一

 

甘我地就落左去買飯食

楊子睇到d野....

「紅綠芝蕃西

 豆豆麻薯米

 沙沙糊糖露」

睇吾睇得明ne??

楊子仲有個[問號]系佢頭上

{咩系沙沙糊糖露?}

講完笑話=]

 

跟住我地系我屋k食完野睇埋家好月圓出左去玩

我地去左7仔買支野飲

楊子諗住買雪糕食的

不過7仔越黎越多人

所以結果無買就去左打鞦韆

打鞦韆果陣講左好多野[當然吾講你g=]]

打打下有4條友行左過黎話

令女受吾受溝牙

可能因為果陣已經好夜

所以見吾到我地個樣就隨便叫令女

不過我地個樣吾系差牙!吾准誤會

你話我樣衰刀得_話楊子就1定吾得!!!

跟住因為我系度講緊話比人溝好好笑

點解甘講?

因為我地吾系比人溝既人n0r!

我g我地個樣吾系差

不過吾系好到比人溝既程度

我1條友行出街無人會溝

原因1::我吾講野個樣好似嬲緊=]

原因2::我1開聲就系大大聲+吾斯文

原因3::頭先講過_個樣吾系好到比人溝既程度

講返果4條友

甘果陣我岩岩講緊果個話題牙麻

就甘岩有人過黎溝我地

搞到我[拎]歪塊面系度忍笑

甘果4條友見我地無反應就行開左

無幾耐見到1大班人系遠處逗留

果4條友又行埋過去

楊子+我見到甘有d驚驚地吾g咩事

所以就走左

 

跟住吾講nu

米又系過左12點

d人就開始打電話sd msg講生日快樂=]

不過今日真系好開心

我地度過既果段時間完全吾記得左系為左慶祝生日=]

因為楊子系8月30生日的=]

佢天日吾得閒所以今日慶祝"

我ni個朋友算吾話得na

 

楊子

生日快樂

我e家先知

原來慶祝生日可以好簡單

雅妹_NaNa

希望你地生日果陣我可以陪你地慶祝=]

不過我生日果陣先陪我XD

因為根據我地4個既生日時序

系楊子,,我,,NaNa,,雅妹=]

多謝你楊子=]

刊登時間:2008-08-30 02:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]