| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
| 大測第2日 |
今日星期4
測左英文同I.H
唔知點解英文好似測得好屎
I.H我認為唔錯
好似好簡單咁
跟著放學同c wai , aunt , 班長去左荃蜂eat lunch
跟著去左一陣三聯
2:00到走人
跟著溫聽日測ge嘢
MAths and中史
死得!!!
不過測埋聽日喳
真係好~
|
|
post嘅時間係︰2006-03-30 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
| 大測的第一天 |
今日測中文同I.S
中文有D唔識
有兩題冇做
因為前面嗰D做得太慢
跟著I.S
唔識
好驚唔合格
死得
放學去左好遠eat嘢
仲仆x ge就係聽日測I.H
但係就未溫過
點解我咁懶
乘日都臨尾先溫書ga!!!!!!! |
|
post嘅時間係︰2006-03-29 07:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
| 聽日大測la |
今日唔知點解4:00起左身
唔想再訓
so開左部電腦
點知真係鬼影都冇
完全係冇人online
7:28出門口搭車
跟著因為太早起身
I.S堂好想sleep
個亞sir講嘢好悶
聽日大測,
但係I.H同中史都未溫
好彩聽日只係測中文同I.S
而家要溫熟D先
打著咁多
|
|
post嘅時間係︰2006-03-29 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
| 星期一 |
Today is Monday
I.H堂係咁派嘢
又係好悶
ENG仲死得
係悶到亞媽都唔認得
P.E堂test排球
死得好慘
一定唔合格
跟著落左愉景eat lunch
中文堂要'杯'書
好彩冇叫我
跟著I.S
一個鐘頭冇得講嘢
因為唔知點解我同我同一張枱嗰個人係冇嘢講
althought坐左有一個學期(不過無所謂la)
跟著係放學
星期三大測仲未溫好D書
真係早知今日,何必當初!
|
|
post嘅時間係︰2006-03-29 05:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
仲有4日喳!!!!!!!!!!!  |
今日星期6
仲有4日就大測la
好緊張ar
我join咗學校個水運會ar
初頭覺得自己好似好hill
認為其他人會覺得自己識游水係到曬命
因為其他人識游都唔講
但係吳裕芳話佢地唔會咁諗
so我都放心D
真係多謝佢咁講
THZ!THZ! |
|
post嘅時間係︰2006-03-26 12:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|