| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
| 星期一 |
今日要返學
不過7:25先起身
出門口ge時候已經係7:35
so要搭的返學校
返到去,唔洗企操場
不過要喺課室see嘢,一個字-悶
跟著I.H,亞sir講D古代ge嘢,還可以la,唔係太悶
Eng未做曬嘢,企咗喺到,聽miss講故仔
P.E落咗體育館打排球
跟著lunch喺愉景eat
中文有兩條好簡單ge題目唔記得做,又企!!
I.S最好玩,亞sir冇點教書
跟著同miss胡 , Aunt玩電話(亞sir見唔到)
因為上I.S實在太悶
跟著就係我最開心ge時刻-放學
放學ge時候,亞湘同亞彤買咗個生日cake返學校
同BB維慶祝佢上個星期5 ge生日
我地唱生日歌ge時候超大聲
BB維好LoL !!
跟著我地4:40到就走
今日過得都算唔錯!
|
|
post嘅時間係︰2006-03-13 06:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
| Sunday |
今曰1點鐘先起身,未試過咁ar
跟著就eat我ge"早餐"
跟著做h.w
但係做下做下又上網
到而家都未做完
唉....點解我唔早D做呢!!! |
|
post嘅時間係︰2006-03-12 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 11 日 星期六  |
| '正'到個日記板la |
真係好!可以'正'到個日記板
today十二點到去左沙田,5點就返左屋,之後同亞爸亞媽細妹出去eat飯
10點鐘到返屋企,跟著就係到正個日記,無聊的一天就這樣過去 |
|
post嘅時間係︰2006-03-12 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|