| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
死得!唔想再係咁跌  |
今日Friday
離死期仲有5日
我溫咗好少書喳
I.s D生字又唔識
我唔想好似上次咁係咁跌落去ar
不過而家後悔已經太late
唯在o係依5日溫多D書la
|
|
post嘅時間係︰2006-03-24 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| P.E堂 |
今日星期一
I.H好悶,臨尾入咗MMLC c 嘢
D音樂好恐怖,好似講緊鬼故咁
Eng仲悶,叫我地問D本書後面有答案ge問題
低B咗D
跟著P.E
本來行落偷景嗰邊個體育館
行到落去
竟然話暫時關閉
跟著我地就行返上去打排球
唔知點解
以前都鍾意體育堂
但係而家唔鍾意
Chin小測,測完之後知道都錯咗好多
死......!!!!!!
I.S都唔錯,剩咗20分鐘比我地做h.w
不過冇留心聽書
有D唔識
仲有一個星期就大測
唔知要溫咩先
唉......
|
|
post嘅時間係︰2006-03-20 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
| 評估 |
今日要一早返學校評估
同ka ka一齊搭車
返到學校
唔係好多人
跟著就開始評估
frist,係英文..
兩個字"死得"
好多都係估落去
跟著Maths, 好易
不過有D係錯ge
跟著ka ka仲要評I.S
叫我同曹婉嫻等埋佢
好呀!!等ge時候我同曹婉嫻去M記
不個太多人,so喺公園eat
12:20返到學校
見到Aunt,佢話12:30就放
咁我地又等埋佢,一度等一度see佢同楊麗'山'練手鈴
跟著一齊行落偷景
我就返屋企 |
|
post嘅時間係︰2006-03-19 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
唔好再叫我小狗ar!!  |
E 排都唔記得咗個日記板,so冇寫到
慘! 慘 !
E 排個 B維係咁叫我做小狗
我都唔鍾意你地咁叫我
不過算
今日放咗學要去電腦室重測電腦
跟著仲要等埋個B維
下次都係唔好等,咁耐先可以返屋企
返到屋企5:30
跟著6:00又要同亞媽出去佐敦
同媽咪個朋友一齊去聽講座
although個講座係教我地可以點記嘢
但係好悶
跟著返屋企煮咗個'面'
跟著就打日記 |
|
post嘅時間係︰2006-03-17 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
| 14-3-06 |
今日星期二,我o地去左禮堂聽野
企左都算好耐
Music miss Choi 同D Choir出去比賽
本來以為唔洗Dictation,點知miss Choi 臨走前
叫個老師同我地Dict
跟著I.H, tomorrow we will go Yuen Long after lunch.
唔知開心定唔開心好
跟著I.S , 係到做實驗,點知我地嗰組比亞sir鬧
話我地未做好嗰樣就做第二樣
Maths 派工作x , 錯咗好多-慘!!
Lunch同Aunt佢地eat
Chinese比Miss Chan叫咗起身答問題,嚇死
English去咗MMLC一陣,起初冇點聽miss講野,係到做其他野
跟著見miss行埋尼,即刻'識'咗佢
跟著先有聽miss講野
Luckly,識做
死!!星期四Dictation仲未溫
今日打住咁多先....
|
|
post嘅時間係︰2006-03-14 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|