| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
haha∼∼齊人呀>3<  |
|
今日十一點幾就出左去lu...出去陪佢整電話...但...又有d阻濟
唉∼之後就去左食野...食完野就上左家倩到喇..hehe^^∼∼上到去坐左陣就落左惠康買今晚打邊爐既野...hoho∼∼正呀∼∼買完上到去一陣...蘆薈都黎埋∼∼hoho∼∼仲唔係到我地打牌既時候..hee..好搞笑呀∼之後6點幾o個陣gary都上埋黎,之後阿亨就俾左gary打..打到8點幾我地就開始打邊邊喇...打到一半碧碧都上黎呀..hehe^^好味..打完之後我地再黎下半場..yeah!!我地打到成12點幾先走...hehe^^我win左好多呀∼∼..之後我同gary,亨.蘆薈又搭的士....碧碧就自己行番home...蘆薈就去左我home訓
PS:今日好開心呀....我地幾時再可以咁齊人呀>3<
 |
| 刊登時間︰2005-10-21 06:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | »
|