今朝又係十二點幾先起身...^^跟住就叫mama買野俾我食,食完之後就打俾豆雞雞lu..因為佢叫我起身打俾佢..打左俾佢兩次都冇人聽..條友一定又未起身啦..之後過多陣佢就打俾我..haha!∼佢話佢o岩o岩先起身,我都估到,之後等佢換完衫就出門口lu..本身我地就係搭地鐵既..但去到荔枝角就開始有d問題,個心jump得好快同埋抖唔到氣,跟住之後我地o係長沙灣落左車,我就好番小小,嘩∼∼o個陣我幾驚呀 ..嚇死我喇.之後我地就轉左44搭去旺角....hehe^^去到我同佢就去左食野...食完就行街lu..我今日係咁同豆雞講我有既係時間,有既係金錢..hehe^^~傻左 ..