萬聖節快樂
今日11點幾就起左身lu...hehe^^之後我就見到有2個未接來電完來係兩個8婆尋晚打俾我...之後我打番俾佢地啦..佢地兩個竟然唔記得打過俾我..咩人黎架.打俾人都可以唔記得搞到我成個8痴婆咁~~哼~之後就同左老豆落左街食野......食完野就番左上黎lu.....之後就打左俾蘆薈就同佢o係到傾埋d無聊野 ..haha~~之後豆雞雞就打俾我喇....hehe^^~~之後我就叫左佢出黎陪我.佢出到黎我就同佢行左陣~~之後就去食野lu...食完野我地再行多陣陪我買左條裙之後就番左我屋企lu..haha~~我地又o係到玩埋d白痴野..玩到6點幾佢就走lu......hehe^^好掛住上年既萬聖節....好掛住上年同大家一齊過...好多野都變晒....不過我希望我地年年既大日子都一齊開開心心咁過.............