今日十一點就起左身lu....好開心呀∼今日好番好多喇∼∼最起碼冇尋日咁累先啦 ....之後就落左去食野...食完野番上黎我阿麻就唔夠腳叫我打牌...之後我就要打喇...一打就打到五點幾lu..之後佢打俾我問我落唔落去打機...之後我就話唔落lu....因為都差唔多食飯....今日就係咁無無聊聊咁樣過lu.....