唔知點解*我覺得一晚間好似所有野都變晒咁*好似連性格都變埋咁就連朋友都好似...*好得人驚*前幾日仲冇啦啦喊...喊足成日都係咁...又冇原因...唉...個心成日都好似有啲野咁...我又講唔出係乜...總之好唔舒服咁啦...自從果日后就咁咯*唔知點解會咁*我真係好想搵個原因*但係我又唔知點先可以知...真係好迷糊...自果日起到宜家心情都未好過*好似一日比一日差咁*究竟點解哩*有冇人可以話我知...