唉呀...好鬼熱咯...就算一日沖10次涼都一樣咁稔...><
哩種天氣最乞人憎...時熱時冷...=.=
仲有丫...哩啲天氣好影響我咯...食又唔想食咁...又容易病喎!
所以哩...我最唔鍾意就係夏天架喇!!!
今日精神都冇咁好...又攰又眼訓咁...完全提唔起精神去做任何嘢!
究竟點解會咁既哩!?真係冇解...=0=