我今日好悶心呀...可以同阿糖傾電電唷...我好耐冇搵佢喇...成二個月咯...嘿!
我哋傾咗好耐呀...傾足全日唷...講咗好多好多嘢...當中有開心唔悶心...亦有煩惱也有問題!!
唉...仲有個幾月先可以...><