今日,,得番我自己一個坐車返學校...慘慘>0<"~
返到去見到牙蚊係門口,,,!之後又見到牙芳"咁咪一齊行入去囉...""
見到喂喂""佢係到等微微""我地唔知做咩又跟住佢係到等.- -"
上maths堂..勁多人冇做功課俾牙sir記左名..但唔知點解佢冇記留堂..= =??
英文堂...聽左陣書之後,,就覺得好眼訓...+.+"訓左=- ="
放左學之後,,我地去左買鞋..點知見到之前我地學校同班的一個同學,,
我地買完鞋之後..買左枝筆筆,,(筆袋)"~買左份禮物俾牙芳...>v<"
返屋企.lu!~ |