今日,,上的個4堂......我諗咁多日都係d日最好囉..~~~
笫4堂之後,,我地就上左個pe堂...個老師傻o嫁....要我地做20下掌上握"""
跟住我做左伍下隻手已經冇力喇..= ="仲有成十伍下= ="""
跟住我地條大醒"""我地條到成15個人6下..係f.2到然左..
但係仲有決賽""係決賽到...我地條左15個人到喇...書左比2a班..><"
講邊班笫一個陣時...睇住佢地個樣好似實囉梗咁.....係到笑...
點知係我地哩班然....佢地即刻冇笑...仲啤住我地班.....= =""
牙sir..仲係到話.低吊d.....0.0"
放左學之後..我就要係哩個o既溫習班喇........好可憐牙... |