呵呵.,..今日個頭直左">v <"個個都問我係咪電左""
DT堂.同蚊蚊講佢喱野..屎屎..要[[問]]"喇*
一路傾一路講..整到tim"
VA堂.係到整雜誌"
hist”老師問我野丫..驚驚>﹏<||
普通話小測...唔識..不過做哂"-0-
英文dict"唔識...睇牙喂...唔知牙sir見唔見到呢..
我覺得見到囉..- -"
中文"落左去玩gm gm:打兵兵波"我同牙喂就係到玩...
牙喂個o下高波....笑到我地死..." 0v0"
我......我就一打打出介....呵呵-v -"
miss同我地出左去玩.咩十架..gm卦.好好玩...係到走走走...阻住人地...行
我地成班係到玩miss”小琳可憐><"
miss請左我地飲野..我地講左句多謝,..
放學..."要溫習班..係到做maths”
放學..去左m記食野.."
條友仔勁串咀...我地係到啤住佢"死蟻仔
去左wc同牙喂玩水水"俾人罵tim”蚊蚊同人講左句sor-0-"
之後,,牙喂係到傻..望上個天..等人同佢一齊望- -"喱人就望住佢..唔係望個天"
上車走人...
打完!~ |