coco.. you are my best friend,,'
haha.. 每次我唔開心打比你向你訴苦你都會聽..
雖然有時.. 係我明知咁係唔岩我都去做.. 做完又會後悔..~
又同你講..~ haha.. sorry ar,...
有時我都唔知自己諗咩?
哈哈.. 不過同你玩同你傾計戈時真係好開心~ ^^
可能7月3 戈日我同朱sir講gee野..你話聽唔順耳..
但係我唔係特燈嫁.. 我真係好真心咁同朱sir講野..
haha,, 朋友 i love you~ ^^
Daddy.. 20號就快到喇.. 你緊張嗎?
其實我好想打比你.. 但係我唔知要講咩好..
i am so sorry.. 如果唔係我戈時反叛..我都唔會咁講..
我戈時真係好憎你.. 心諗.. 點解你要打我??
但係出左黎之後~ maybe可能見多左野..
feel得多左.. 睇野清左.. 唔會好似之前咁..
所以我先會搵反麻麻.. 如果唔係姑姐戈時打比我話麻麻唔書服..
我都唔會搵反你地.. i am so sorry ..我好自私..
見反你先知你原來係咁錫我係為我好~ 父親節冇同你過真係好對唔住~
爸爸 i love you..
媽咪~ 你知唔知你其實都好自私?其實你有時唔識諗人感受!!
我覺得你仲中2爸爸,, 不是嗎? 雖然你成日口頭上話好憎佢..
but,, 我覺得唔係.. 我E+好想反屋企~ 你知唔知屋企一個人都冇戈時我係幾驚..
我好驚你地會走晒唔理我..
我有時脾氣好差.. 係呀 .. 對唔住..
我真係好悶.. 一個人係屋企.. 冇人同我講野... 得blue仔...
媽咪.. ilove you
嫲嫲爺爺.. 由細到大都係你地最錫我,, 我知嫁..
你地好想我地一家人一齊反..我明白..
但係E D野都唔到我話事..~ 我幫手只會愈幫愈忙..
我E+真係好想反去細個戈時.. 可以緊緊咁楠住你..
我唔知我有咩可以做到.. 我成都只係顧住自己..
我好想你地可以長命百歲!! 我唔想你地離開我..
我有時有D野好想講出黎好想去發洩.. 我唔敢..
我唔知你地有冇厄我.. 我唔知信邊個好.. 個個講gee野都唔一樣..
我又唔可以喊..我係最大嫁麻.. 我點可以為左小小野喊呢??
嫲嫲爺爺 i love you~
細佬.. 我咁惡對你係有原因嫁.. 我唔想你學壞..
爸爸唔係到我就要做爸爸~
你以前好溫柔好體貼.. 點解E+會變成咁呢??
有時有D野.. 係冇辦法去講.. 唔好憎爸爸喇.
你唔記得以前爸對你幾好咩?? 你真係唔記得~????
點解時間唔可以倒流.. 我想好似以前咁.. 我想做一個冇機心..好單純gee小朋友...
|