『 ,, 哇卡卡, 老友"痴"晒線,.!!!! kaka,.
yuri0822
暱稱: ♥肉丸_?!
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
最新文章
2011-01-19
2010-12-22
2010-12-04
2010-11-29
2010-11-21
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


2010-07-08 分類: 未分類

coco.. you are my best friend,,'

haha.. 每次我唔開心打比你向你訴苦你都會聽..

雖然有時.. 係我明知咁係唔岩我都去做.. 做完又會後悔..~

又同你講..~  haha.. sorry ar,...

有時我都唔知自己諗咩?

哈哈.. 不過同你玩同你傾計戈時真係好開心~ ^^

可能7月3 戈日我同朱sir講gee野..你話聽唔順耳..

但係我唔係特燈嫁.. 我真係好真心咁同朱sir講野..

haha,, 朋友 i love you~ ^^




Daddy.. 20號就快到喇.. 你緊張嗎?

其實我好想打比你.. 但係我唔知要講咩好..

i am so sorry.. 如果唔係我戈時反叛..我都唔會咁講..

我戈時真係好憎你.. 心諗.. 點解你要打我??

但係出左黎之後~ maybe可能見多左野..

feel得多左.. 睇野清左.. 唔會好似之前咁..

所以我先會搵反麻麻.. 如果唔係姑姐戈時打比我話麻麻唔書服..

我都唔會搵反你地.. i am so sorry ..我好自私..

見反你先知你原來係咁錫我係為我好~ 父親節冇同你過真係好對唔住~

爸爸 i love you..



媽咪~ 你知唔知你其實都好自私?其實你有時唔識諗人感受!!

我覺得你仲中2爸爸,, 不是嗎? 雖然你成日口頭上話好憎佢..

but,, 我覺得唔係.. 我E+好想反屋企~ 你知唔知屋企一個人都冇戈時我係幾驚..

我好驚你地會走晒唔理我..

我有時脾氣好差.. 係呀 .. 對唔住..

我真係好悶.. 一個人係屋企.. 冇人同我講野... 得blue仔...

媽咪.. ilove you



嫲嫲爺爺.. 由細到大都係你地最錫我,, 我知嫁..

你地好想我地一家人一齊反..我明白..

但係E D野都唔到我話事..~ 我幫手只會愈幫愈忙..

我E+真係好想反去細個戈時.. 可以緊緊咁楠住你..

我唔知我有咩可以做到..  我成都只係顧住自己..

我好想你地可以長命百歲!! 我唔想你地離開我..

我有時有D野好想講出黎好想去發洩.. 我唔敢..

我唔知你地有冇厄我.. 我唔知信邊個好.. 個個講gee野都唔一樣..

我又唔可以喊..我係最大嫁麻.. 我點可以為左小小野喊呢??

嫲嫲爺爺 i love you~

 

 


細佬.. 我咁惡對你係有原因嫁.. 我唔想你學壞..

爸爸唔係到我就要做爸爸~

你以前好溫柔好體貼.. 點解E+會變成咁呢??

有時有D野.. 係冇辦法去講.. 唔好憎爸爸喇.

你唔記得以前爸對你幾好咩?? 你真係唔記得~????

 

 

 

 

 

 

 



點解時間唔可以倒流.. 我想好似以前咁..  我想做一個冇機心..好單純gee小朋友...

 

2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


haha` 愉快 分類: 未分類

前幾日去左睇 史力加~ 超搞笑!!~

今日同一個死肥仔去科學館.. D野真係so amazing~

好好玩~ 戈隻識煜戈隻野超得2呀!! 唔知係海c 定 海咩?!!

玩完之後back hm..

!!  so Good!~

<---------------就係E隻野喇~

2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 滿足 分類: 未分類

so boring!!! 

點解日日都咁悶~

其待20號~ T^T

..唔知到時會點呢~???



song`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

好友名單