今日就係我同小禧禧最後的見面.. so sad~
今日同小禧禧去食自助餐~
超好食~~ 幾好幾好~
之後去行街,,, ,,,, ,,,, ,,,, ,,,,, ,,,,,睇金魚!
之後4點幾佢就back hm.. 我就行去睇下D琴行..
超攰-333333-"就行反hm....
然後未落妝就sleep.. 岩岩小禧禧打黎就起身喇!!
Good~
haha.. 我係高中生喇~
所以琴日就同媽媽去買書.. 之後fatboy黎找我..
就一齊去中央睇書喇~ 借完書之後fatboy就反hm~
我就繼續行行行.. 哇..睇到有baby 寫真喇.. 好想買呀..
都幾平.. 可惜我冇$$... 之後睇2睇就去2字街買豆奶喇~
之後就反hm..
5點幾 bigbig同加瑪去我hm~ 傾計 玩電腦.~
之後一直係咁.........
.....
.................
fatboy !! I Love You very much~~~ !!
希望可以升到班喇~
唉唉唉唉...
t^t諗諗下都好似升唔到咁~ sad~~~!!!!
Music Playlist at MixPod.com