不得了不得了.. 16號晚上到18號gee早上9點都未訓過~
17號同fatboy睇左神風終極xx"嗯~ 套野ok喇.. 可能因為我好眼訓gee關係...都唔係好明佢講咩~
之後就去睇電話.. 睇完電話就反hm..訓左2個中起身整野去唱K// "
18號的12:00 am.. 生日快樂星星~~~!!
之後就繼續唱K~ haha.. 好開心!~
之後唱到6點中到走好似.. 之後就同星爺 心爺 家英 輾華 毛毛 同冬妮.
好水M食早餐~ 之後冬冬同毛毛走左..咁我就同星爺 心爺 家英 輾華 去國華打機..
打到a早上8點幾之後我好眼訓.. 就反hm.. ~~
唔得.. 我E+要去訓..!! 今晚又要出去大陸食飯 /. _____ .\
|