病左半個月喇好似...到e+都未好反~~.. 好想唱歌呀.. 希望快D好反喇~~
唉..好多野煩~ 煩到呢.. 人間險惡..唔知邊個真邊個假~ so sad~
不用怕,只管信!!
我理得你幾有錢.. 我唔怕..~ 睇你幾時死!!! 打我隻狗!!
我唔要呀,,,
又唔同coco一班又唔同陳老闆一班... why!!!
好彩都同家英一班..!!!
我唔要呀我唔要呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Music Playlist at MixPod.com