琴晚4點先訓.. 今朝7點幾比人嘈醒.. so sad..
再訓反..唔知訓到幾點fatboy就打比我喇.. 咁我就起身沖涼整野~
搞點同fatboy去take bus去搵fat達..
之後去"威人"....
之後.... 走人!!
take taxi ... 去鏡胡戈邊,..
之後同fatboy睇完野之後就自己去聚龍軒搵雪鈴..
之後行反屋企.. 行行下..見到popteen出左喇..就買喇..
haha..比$$戈時戈個姐姐講左句野!!~ hahahaha.. 開心~
之後好開心咁又行反hm..
行行下.. 竟然... 見到fatboy.. oh ..so amazing..
之後我行反hm佢take bus反hm喇..
完美的一天~~~~ |