| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007.06.08 
|
|
芝豬 於 2007-06-09 09:42 PM 發表:
多謝MIO的意見呀...
不過...我已經俾SAN整到我好似個外星人咁...
救唔返啦.....
可惡GE SAN...
又話唔POST第2張相出來......
你唔好俾我見到你呀...
I WILL KILL YOU...!!!
嗚/////
無面見人了....!!!
(逃...)
|
網主回覆
Haha. . 邊有咁易俾你見到我? Posted at 2007-06-10 01:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
彤 於 2007-06-09 04:54 PM 發表:
|
網主回覆
所以咪少左打俾你NOR! Posted at 2007-06-10 01:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LUME"" 於 2007-06-09 03:45 PM 發表:
|
網主回覆
乜仲有第個老尾咩? Posted at 2007-06-10 01:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MIO 於 2007-06-09 02:46 AM 發表:
阿芝個頭太細,
如果可以ge話,
剪3層 即係3級,二行直,最下戈行斜ge~
個頭就會不覺得細.
同埋幾靚女天.
|
網主回覆
希望佢見到你個留言. . XD Posted at 2007-06-09 09:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阮仔 於 2007-06-09 01:12 AM 發表:
我其他家姐好聽話我個wo! hehe!
D陰係我自已幫自已剪個wo!..
|
網主回覆
所以我要與眾不同D, 唔聽你話! Posted at 2007-06-09 09:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ian 於 2007-06-09 12:27 AM 發表:
|
網主回覆
Haha. . i thk so! Posted at 2007-06-09 12:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|