| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007.07.02 
| 今日好D.. |
|
[若愛上一個人,什麼都會值得去做]
琴日篇英文野冇人想睇 正常 今日同俊文 TONG出去 行左陣俊文要去補佢D大牙 真掃興 難得我地團聚 之後同TONG周圍行 買左好多9唔搭8 GE野 聽日約左老豆去買相機 希望佢唔好放我飛機LA
我今日心情好左D 因為今日行街係某錶行見到杰倫張POSTER 我就沖左入去 之後個女仔問我 你係咪好中意周杰倫丫 之後送左張Poster俾我 真係好神奇 太好彩LA今日 杰倫..
|
| 刊登時間︰2007-07-02 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
halo* 路過滴... CMCM!! 記得要去幫我留CM牙~
|
|
|
阮仔 於 2007-07-03 11:55 PM 發表:
|
|
|
Suki 於 2007-07-02 11:35 PM 發表:
你又知我講緊邊個.....
總之我覺得一諗起佢就好唔開心la ><"
|
|
|
芝豬 於 2007-07-02 11:21 PM 發表:
心情好返d咪好lor...
話說你昨日打俾我戈陣我仲訓緊教...
以為發緊夢...
sorry...!!
話說我屋企有d周先生ge報導...
影到佢好型ka...
你下次來我家...
我再攞俾你啦...
p.s.剛剛打左一篇好長ge嘢...竟然...最後打錯了保安編碼...真是...慘...!!!
|
|
|
Mani-] 於 2007-07-02 11:18 PM 發表:
he;;你買左新相機一定要影多d相比我睇ah''xdxd
見到你咁開心真好...哈=]
|
|