| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007.06.30 
Pussy! XD |
|
[眼框裡除了淚,什麼都看不見]
我 Hin Vicent 去灑老公屋企 今晚食我最中意GE Pizza 正丫 之後出返去 Vicent係Taxi同司機講D野真係笑死我地 之後由於太冇奈 我就返左屋企 今日一D都唔開心 因為老公衰
今日我覺得自己好好彩 因為我返學前 放學&夜晚返到屋企後 都即刻落大雨 原來我都有幸運GE時候 在某方面 我係個成功者 但係 係愛情方面 我一定係個失敗者 從來都冇成功過
我喜歡帶帽 令別人看不到我雙眼

|
| 刊登時間︰2007-06-30 11:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
' Loii-B=v=' 於 2007-07-01 02:25 PM 發表:
|
網主回覆
睇唔到個樣, 所以幾靚! Posted at 2007-07-01 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mio 於 2007-07-01 03:58 AM 發表:
|
網主回覆
你帶食Q帽JA MA. . Posted at 2007-07-01 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
' W*2nG 於 2007-07-01 01:22 AM 發表:
|
網主回覆
YOYO. . 多謝丫! Posted at 2007-07-01 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
L.C.M. 於 2007-07-01 12:45 AM 發表:
感點解好會型AR?!因為係懶型~所以米就會型LOR~~
對...
|
網主回覆
我係型KA! ^^ Posted at 2007-07-01 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Suki 於 2007-07-01 12:42 AM 發表:
冇黎一日姐....事情又有新發展
岩岩突然間覺得~
「桃花依舊 人面全非」
呢種感覺..好難受 !!!!
|
網主回覆
根本我都唔清楚我自己GE事. . Posted at 2007-07-01 03:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
L.C.M. 於 2007-06-30 11:58 PM 發表:
帶帽..,賴型!
唔通係比哥個石Q感染左!HAHA
|
網主回覆
超懶型丫? 根本就係型! Haaaa
邊個食Q丫, 翻版杰倫?! Posted at 2007-07-01 12:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ian 於 2007-06-30 11:36 PM 發表:
我今日食乜都想嘔..你就係度食pizza
仲唔係你蝦我?! 賤龜..
我鐘意第3張同背景戈張丫!
|
網主回覆
我虾你? 你慳D. . 你係大龜, 你大虾細NOR!
Yup. . 我D整相技術不錯Ba~ XD Posted at 2007-06-30 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
''..[]*CHER2Y*]'..*` 於 2007-06-30 11:34 PM 發表:
|
網主回覆
其實我都覺. . 不過冇計LA! 最近中意~ Posted at 2007-06-30 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|