| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007.06.23 
日記自閉左一日! |
|
今日有三大喜事!
- 今日老公係800伴發現一個極似杰倫GE保安叔叔, 傻BB同TONG都笑到癲左, 我就梗係望左佢勁耐LA' 可惜佢都係四十歲人.. 唔係我一定問佢攞電話丫!
- SAN TONG 傻BB去天福玩督督機, 係部機入邊做左Winner.. 仲係No.1 TIM丫! 勁野~
- 我帶左隻豬豬返屋企, 我以後會錫埋佢KA LA!

|
| 刊登時間︰2007-06-23 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Suki 於 2007-06-24 01:20 PM 發表:
聽日就派report card 喇...
不過唔知點解冇咩感覺...
|
網主回覆
我好驚, 我覺得今晚我會訓唔著! Posted at 2007-06-24 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ka 於 2007-06-24 12:59 AM 發表:
ah??? 似Jay咁勁? 我都好想睇1睇!嘻嘻.,,,
= ="" 比你地篤爆機....恭喜曬..kee
ahh????!戈隻真係"豬"黎Ga???
m....你講ing戈個..,又係"佢????! 不過又點解咁講?
|
網主回覆
唔係講笑, 真係好似KA!
Haaa~ 我地仲影埋相TIM丫~
唔係, 係隻公仔黎KA~
今次唔係佢LA, 係另有其人' 比佢更嚇人! Posted at 2007-06-24 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
柏 於 2007-06-24 12:11 AM 發表:
|
網主回覆
我太勁LA! XD 其實我再想佢長快D. . Posted at 2007-06-24 12:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
' Loii-B=v=' 於 2007-06-23 11:21 PM 發表:
|
網主回覆
真係好撚似. . Haaa! 快D去睇下LA~ Posted at 2007-06-24 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
L.C.M. 於 2007-06-23 10:33 PM 發表:
|
網主回覆
CUT左你. . No way! Posted at 2007-06-23 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ian 於 2007-06-23 10:32 PM 發表:
|
網主回覆
佢真係好似好似好似杰倫KA! Posted at 2007-06-23 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|